8 клас

Дистанційне навчання 8 клас
(слідкуйте за датою уроку)
Вітаю із закінченням навчального року! 
Дякую за співпрацю!
Веселих літніх канікул!

__________________________
Завдання на п'ятницю  22.05.2020
Підготувати усні теми.
   КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ SPRECHEN
Надіслати відео
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успіху
_______________________________
Завдання на вівторок  19.05.20
Тема: SchreibenКонтроль письма
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ ПИСЬМА SCHREIBEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
_______________________________
Завдання на п'ятницю  15.05.20
Тема: Hörverstehen. Контроль аудіювання
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ  HÖRVERSTEHEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
_______________________________

Завдання на вівторок  12.05.20
Тема: Leseverstehen. Контроль читання
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ LESEVERSTEHEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/

Успіху
___________________________________
Завдання на п'ятниця 08.05.20
Тема:  Berühmte Ukrainer. Відомі українці.
Опрацювати лексику ст. 206-208.
На допомогу учневі:
die Auszeichnung -en, - нагорода
 zählen (zählte, hat gezählt) zu (Dat.), - зараховувати до ...
 sich beschäftigen  mit (Dat.) - займатися чим-небудь
Виконати вправу 2(а) ст. 203
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал.
Готуємося до 4 видів семестрового оцінювання (аудіювання, читання, письмо та говоріння)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h 
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
_______________________________
Завдання на вівторок 05.05.20
Тема: Die Ukraine geografisch gesehen. Bevölkerung der Ukraine. Географія України. Населення України.
Опрацювати лексику ст. 199-202.
 На допомогу учневі:
maritim, - морський
 feucht, - вологий
 das Flachland, - рівнина
 das Becken -, - низовина
 umspülen (umspülte, hat umspült) - омивати
die Agglomeration -en, - агломерація
 der Ballungsraum -¨-e, - агломерація населених пунктів
 beherrschen (beherrschte, hat beherrscht), - володіти
 zweitgrößt ... - другий по розміру
Переглянути відеосупровід
Виконати письмово ст. 200 впр. 4(назвати, виписати та перекласти один з текстів), ст 202 впр. 5 (написати інформацію про населення, національності та мови України, використовуючи впр. 3 ст. 201)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h 
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
_______________________________
Завдання на вівторок 28.04.20
Тема: Die Ukraine ist mein Heimatland. Україна – моя Батьківщина.


Опрацювати лексику ст. 188-191. 
На допомогу учневі:
das Tiefland -¨-er, - низовина
 die Steppenzone -n, - степова зона
 das Sumpfgebiet -e, - болотиста місцевість
 der Mittelpunkt -e, - центр
die Eidechse -n, - ящірка
 die Schlange -n, - змія
 der Wal -e - кит
überwiegend, - переважно
 flach, - рівнинний
 gebirgig, - гірський
 das Staatsoberhaupt -¨-er, - глава держави
 der Abgeordnete -n, - депутат
 die Unabhängigkeit, - незалежність
 der Stausee -n - водосховище
Переглянути (повторити зі мною)відео на впр.3 ст.195(виписати вставлені слова)

Виконати письмово впр. 4 ст.196(по впр.3 ст.195) та впр. 4 ст. 198.
Виконати тест Die Ukraine ist mein Heimatland.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h 
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
___________________________________
Завдання на п'ятницю 24.04.20
Тема: Prima Klima. Die Bevölkerung in Deutschland. Клімат. Населення у Німеччині.
Опрацювати лексику ст. 188-191. 
На допомогу учневі:
die Ebbe -n, - відлив
 die Flut -en, - приплив
 klimafreundlich, - не шкідливий для навколишнього середовища 
 der Klimawandel, - зміна клімату
der Klimaschutz, - захист клімату
die Küste -n,  - узбережжя
das Wattenmeer -e, - Ваттенське море
das Weltnaturerbe - світова культурна спадщина
der Ausländer -, - іноземець
 das Ballungszentrum -zentren, - центр агломерації населених пунктів
 dicht besiedelt, - густонаселений
verteilt - розподілений
 Опрацюй текст ст. 189 впр. 3. Виконай тест Klima
Повтори всю лексику та граматику з даної теми, переглянь уже виконані завдання.  
Приступай до виконання тест- контрольної  Deutschland
Письмового завдання немає. Надсилаєм два фото або скріна з кількістю балів.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h 

Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
___________________________________
Завдання на вівторок 21.04.20
Тема: Deutsche Städte. Німецькі міста.
Перегляньте відео про 10 найкращих міст Німеччини.
Опрацювати лексику ст. 185-187. 
На допомогу учневі:
die Metropole -n, - мегаполіс
 die Schwebebahn -en, - німецька залізниця
 herstellen (stellte her, hat hergestellt), - виготовляти
 stammen (stammte, hat gestammt) aus (Dat.) - походити з
Повторення утворення підрядних речень причини зі сполучником weil. Схема утворення
Переглянь відеопояснення  , а потім виконуй завдання.
                                    
Виконати письмово впр. 3 ст. 186 (перших 5 речень) натисніть тут (перейдете на підсказку)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h 
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.

Успіхів
_________________________________
Завдання на п'ятницю 17.04.20
Тема: Deutsche Bundesländer. Німецькі федеральні землі.
Переглянути відео про 16 федеральних земель Німеччини.


Опрацювати ст. 181-184. Виписати лексику у словник та вивчити її. Перегляньте пояснення до вправи
Скласти письмово по зразку питання і дати відповіді : 
A: Wie heißt das Bundesland, dessen Hauptstadt Stuttgart ist?
 — B: Baden Würtemberg. 
A: Wie heißt die Hauptstadt Baden Würtemberg?
 — B: Stuttgart. 
A: Welche Fläche hat Baden Würtemberg?
 — B: 35752 km2. 
A: Wie ist die Bevölkerungszahl Baden Würtembergs?
 — B: 10 601 Mio.
Таблиця додається:

На допомогу учневі:
nördlich von ... liegen - лежати на північ від ...
südlich von ... liegen - лежати на південь від ...
westlich von ... liegen - лежати на захід від ...
östlich von ... liegen - лежати на схід від ...
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h 
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.

Успіхів
______________________________
Завдання на вівторок 14.04.20
Тема: Deutsche Landschaften. Німецькі ландшафти.
Опрацювати ще раз ст. 178-180. Повторити лексику даного уроку. Прочитати ще раз ст. 179 впр. 3. Перегляньте відео

 (звернися до відео попереднього уроку)-Завдання: у зошит списати іншу частину та перекласти. Дати відповіді на питання письмово до цього тексту:
1. Wo liegt Deutschland?
2.Welche Fläche beträgt Deutschland?
3. Wo liegt der südlichste Punkt Deutschlands?
4. Woran grenzt Deutschland im Norden?
5. Welche Meere bilden die natürliche Grenze Deutschlands?
6. Wie heißen die größten Seen Deutschlands?
7. Welches Klima hat Deutschland?
8. Wie heißen deutsche Mittelgebirge?
9. Wie heißt der höchste Berg Deutschlands?
10. Wie heißt das größte Gebirge Europas?
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h 
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
__________________________________
Завдання на п'ятницю  10.04.20
Тема: Deutsche Landschaften. Німецькі ландшафти.
Опрацювати ст. 178-180. Вивчити лексику та списати її у словник. Переглянути відеоінструкцію 

Виконати ст. 178 впр. 2 (усно), ст. 179 впр. 3 ( письмово, назвати тексти, один із текстів переписати та перекласти). Виконати тест Deutsche Landschaften
На допомогу учневі:
das Gewässer -, - водойма
 das Tal -¨-er, - долина
 das Klima, - клімат
 die Grenze -n,  - кордон
mild, - помірний
 gemäßigt, - помірний
 maritim,  - морський
kontinental, - континентальний
 betragen (betrug, hat betragen)  - становити
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h 
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів

________________________________
Завдання на вівторок  07.04.20
Тема: Kunst zu reisen.(Мистецтво подорожувати)
Опрацювати ст. 176-177. Вивчити лексику та списати її у словник. Опрацювання граматичної теми "Imperativ"(Наказові речення).
Переглянути відео 
 Виконати завдання на ст.177 впр. 5(а)(списати поради, перекласти на українську мову, визначити, що вірно, а, що ні). Виконати тест Kunst zu reisen
auf Reisen, -  у подорож
 der Reiseführer -, - гід, екскурсовод
 der Rat (Ratschläge) - порада
die Gegend -en, - місцевість
 der Mitreisende -n, - мандрівник
 schreien (schrie, hat geschrien), - кричати
 schimpfen (schimpfte, hat geschimpft) - сварити, лаяти
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
________________________________


Завдання на п'ятницю 03.04.20
  Ми розпочинаємо вивчати нову тему: Reisen
 Тема: Wir mögen reisen. Ми любимо подорожувати
Опрацювати ст. 173-175, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити її, виконати  на ст. 174 впр. 4 (вставити пропущені прийменники, опрацювати та вивчити правило(читай нижче)), ст.174 впр. 6 (дати відповіді на питання ). Тест з аудіювання (самоперевірка) Wir mögen reisen.      (Після виконання зробити скрин або фото  результату та надіслати у приват)
Письмову роботу сфотографувати та надіслати у приват. Після того як перечитаєте ще раз правило, виконайте тест 
Wir mögen reisen (час обмежений)
Правило: 
1)Більшість назв країн середнього роду , вони вживаються без артикля . Наприклад, Deutschland, Frankreich, Italien, Argentinien.
2)  Деякі назви країн жіночого роду (die Ukraine, die Schweiz, die Türkei, die Slowakei) або чоловічого роду (der Iran, der Irak, der Sudan, der Jemen), вони вживаються з артиклем  .
 3) Є країни , які вживаються у множині z. B. die Niederlande, die USA, die Emirate, sie werden auch ... gebraucht. 
4) На питання «wohin»(куди) (Знахідний відмінок - Akkusativ) назви країн середнього роду вживаються з прийменником "nach". А назви країн жіночого, чоловічого роду та множини з прийменником "in".Наприклад,
nach Deutschland
in die Ukraine
in den Irak
in den USA
На допомогу учневі:
bevorzugen (bevorzugte, hat bevorzugt), - надавати перевагу
unternehmen (unternahm, hat unternommen), - здійснювати
die Sitte -n - звичай
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
___________________________________


Завдання на понеділок 31.03.20
 Переконайтеся, що вся лексика до теми "Музика" зі сторінок 133-170 переписана у словник. Повторити лексику до теми "Musik" у словнику. 
 Переглянути презентацію Musik in meinem Leben та виписати інформацію у зошит, перекласти її на українську мову. Вичитати та вивчити напам'ять 8 речень на тему
 "Музика в моєму житті"(записати відео).
Письмову роботу та відео надіслати у приват. 
Якщо справилися, ви молодці, послухайте хорошу музику у вільний час.


                                         



Легкого виконання завдання.
Успіхів
______________________________________


Завдання на п'ятницю 20.03.20

 Повторити лексику до теми "Musik" у словнику, виконати завдання на ст. 170-171 .
Письмову роботу сфотографувати та надіслати у приват.
Виконати тест 8 клас Test 2 MUSIK 
Якщо ви виконали всі завдання, сміло можете відпочивати(так як у вас канікули) і для різноманіття послухати музику 

________________________________________________________________________________

Завдання на вівторок 17.03.20
Опрацювати ст. 162-168, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити її, виконати  на ст. 163 впр. 4 (прочитати та перекласти), на основі даної вправи у зошит написати власне висловлювання "Музика в моєму житті" - "Musik in meinem Leben". Письмову роботу сфотографувати та надіслати у приват.
Виконати тест 8 клас Test MUSIK IN MEINEM LEBEN
Легкого виконання завдання.
Успіхів
__________________________________________________
Завдання на п'ятницю 13.03.20

Опрацювати ст. 156-161, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити її, виконати письмово ст. 153 впр. 3.
Письмову роботу сфотографувати та надіслати у приват.
                                                                     Успіхів

Немає коментарів:

Дописати коментар