2 клас


Дистанційне навчання 2 клас
(Звертайте увагу на дату уроку)

ОГОЛОШЕННЯ




Цікаві сайти для дітей  1. http://letshavefunwithenglish.com/

                                                           2. https://learning.ua/english


Тест  Food

 Тест Hobbby

Вітаю із закінченням навчального року! Дякую за співпрацю! 

 Завдання  на середа 27.05.2020
Тема: Повторення
Ознайомтеся ретельно з інструкцією по виконанню даного тесту.
Виконати тест 
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/  та прикріпити на

Дошка 2-А    Дошка 2-В 
______________________________________
  Завдання  на понеділок 25.05.2020
Тема: Listening. Аудіювання
Ознайомтеся ретельно з інструкцією по виконанню даного тесту.
Виконати тест Listening
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/  та прикріпити на

Дошка 2-А    Дошка 2-В 
____________________________________
  Завдання  на п'ятницю 22.05.2020
Тема: Speaking. Говоріння
Вивчити розповідь про улюблену тваринку та надіслати
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/  та прикріпити на
Дошка 2-А    Дошка 2-В 
_______________________________________
  Завдання  на середу 20.05.2020
Тема:Do zebras like fruit? Чи люблять зебри фрукти?
Перегляньте відео
                                        
Пригадаймо тваринок та фрукти
Виконайте роботу у зошиті WRITING   (зателефонуйте, завдання надішлю на Viber)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на


Дошка 2-А    Дошка 2-В 
______________________________
  Завдання  на понеділок  18.05.2020
Тема:In the zoo. У зоопарку.
Перегляньте відео (Випишіть собі слова)
Списати у зошит ст. 133 впр. 2.(про одну тваринку з перекладом)
Надіслати відео із впр. 2 ст. 133 (з перекладом)
Виконайте тест Reading
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на

Дошка 2-А    Дошка 2-В 
___________________________________
 Завдання  на п'ятницю  15.05.2020
Тема:Let’s Go to the Farm! Їдьмо на ферму!
Перегляньте відео (Випишіть собі слова)
Списати у зошит ст. 131 впр. 2.(з перекладом)
Надіслати відео із впр. 4 ст. 132 (назвати, що ви бачите на малюнку)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А    Дошка 2-В 
__________________________________
 Завдання  на середу  13.05.2020
Тема: How Long Is Its Tail? Наскільки довгий його хвіст?
Повторюємо слова до уроку:
How big is/are its …? - наскільки великий
How small is/are its …? - наскільки маленький
How long is/are its …?  - наскільки довгий
How short is/are its ... ? - наскільки короткий
head - голова
ears - вуха
legs - ноги
eyes - очі
tail - хвіст
mouth - рот
Підручник ст.129 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й  розіграйте.
Підручник ст.129 впр. 2. Look, read, match and answer. Подивись, прочитай, з’єднай і  дай відповідь.
Підручник ст.130 впр. 3. Listen and point. Прослухай аудіозапис і  покажи.
Підручник ст.130 впр. 4. Find the words, ask and answer. Знайди слова, запитай і  дай відповідь.
Виконати у друкованому зошиті ст. 90
Записати відеофайл або аудіофайл з виконанням впр. 4 на ст. 130 або впр. 3 ст. 90 друкованого зошита.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А    Дошка 2-В 
____________________________________
Завдання  на п'ятницю  08.05.2020
Тема: Seasons. Пори року.
Повторити слова до 4 пір року (перегляньте попередні уроки).
Виконати перевірочну роботу Seasons
Надіслати скрін виконаної роботи
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А    Дошка 2-В 
_______________________________________
Завдання  на середу  06.05.2020
Тема: What pet have you got? Яка домашня тваринка у тебе є?
Переглянь відео

                                             
Вчимо слова до уроку:
pet - домашня тваринка
tail  - хвіст
turtle - черепаха
hamster - хом'як
goldfish - золота рибка
iguana- ящірка
rabbit - кролик
cat - кіт
bird - пташка
puppy - цуценя
kitten - кошеня
parrot - папуга
Підручник ст.127 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й  розіграйте.
Підручник ст.127 впр.2. Listen, point and say. Прослухай аудіозапис , покажи й  скажи.
Переглянь відеосупровід

Підручник ст.128 впр.3.  Make up words and say. Склади слова й опиши домашніх улюбленців.
Підручник ст.128 впр. 4 Read and point. Прочитай і  покажи.
Виконати у друкованому зошиті ст. 89
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом ст.128 впр. 4
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А    Дошка 2-В 
_______________________________________
Завдання  на понеділок  04.05.2020
Тема: Bright autumn. Яскрава осінь.
Переглянь відео
Вчимо слова до уроку:
autumn - осінь
windy - вітряний
 rainy - дощовий 
season - пора року
What season do you like? - Яку пору року ти любиш?
I like ...- Я люблю(Мені подобається) ...
Підручник ст.125 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й  розіграйте.
Підручник ст.125 впр.2.  Make up words and read. Склади слова й  прочитай.
Підручник ст.125 впр.3. Listen, point and say. Прослухай аудіозапис , покажи й  скажи.
Переглянь відеосупровід
Підручник ст.126 впр. 4 Read and point. Прочитай і  покажи.
Виконати у друкованому зошиті ст. 88
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом ст.126 впр. 4
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на

Дошка 2-А    Дошка 2-В 
_______________________________________
Завдання  на середу  29.04.2020
Тема: Hot Summer. Спекотне літо.
Переглядаємо відео
Підручник ст.123 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й  розіграйте.
Підручник ст.123 впр.2. Listen and point. Прослухай аудіозапис  і  покажи.
Переглянь відео(разом зі мною)
Вчимо слова до уроку:
It`s summer.- Літо.
hot - спекотно
here - тут
on the beach - на березі, на пляжі
What is she/he doing? - Що вона /він робить?
with shells - з ракушками
eat - їсти
sea - море
in the sea - у морі
a sandcastle - піщаний замок
under the umbrella - під парасолькою
drink - пити
water - вода
Підручник ст.124 впр. 3. Match, ask and answer. З’єднай, запитай і  дай відповідь.
Підручник ст.124 впр. 4. Read and say Picture A or Picture B.
Виконати у друкованому зошиті ст. 87 (впр. 3 з перекладом)
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом будь-якої вправи цього уроку.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на

Дошка 2-А    Дошка 2-В 
___________________________________
Завдання  на понеділок 27.04.2020
Тема: Cool spring. Прохолодна весна

Підручник ст.121 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудиозапис, прочитайте й  розіграйте.
Підручник ст.121 впр.2. Look, ask and answer. Подивись, запитай і дай відповідь.
Вчимо речення:
spring - весна
cool - прохолодно
warm - тепло 
sunny - сонячно
She is riding a bike. - Вона катається на велосипеді.
They are flying a kite. - Вони запускають змія.
It is singing. - Вона (пташка) співає.
They are  playing football. - Вони грають у футбол.
Підручник ст.122 впр. 3.Listen and say «Yes» or «No». Прослухай аудіозапис і скажи, так чи ні.
Відкриваємо підручник, вмикаємо відеосупровід і працюємо разом зі мною

Підручник ст.122 впр. 4.Read, look and match. Прочитай, подивись і з’єднай.
Виконати письмово впр. 4 (b) ст. 122
Виконати у друкованому зошиті ст. 86
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом ст 122 впр. 4 
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А    Дошка 2-В 
____________________________________ Завдання  на п'ятницю 24.04.2020
Тема: Happy winter. Щасливої зими.

Підручник ст.119 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудиозапис, прочитайте й  розіграйте.
Підручник ст.119 впр.2. Listen and point. Прослухай aудіозапис і покажи.
Вчимо речення:
winter- зима
It’s cold. - Холодно.
It’s snowy. - Іде сніг. Сніжить.
I'm sledging! - Я катаюся на санчатах.
They are  making a snowman. - Вони роблять сніговика.
They are throwing snowballs. - Вони грають у сніжки.
Відкриваємо підручник, вмикаємо відеосупровід і працюємо разом зі мною


                                         
Підручник ст.120 впр. 3. Look, guessе and say. Подивись, здогадайся і скажи.
Підручник ст.120 впр. 4. Read, look and point. Прочитай, подивись і  покажи на малюнку дітей.
Виконай  письмово у друкованому зошиті ст. 85
Записати відео з читанням ст 120 впр. 4 (хто ризикне)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А    Дошка 2-В 
___________________________________
Завдання  на середу 22.04.2020
Тема: Where is my cap? Де моя кепка?
Переглянь відео, повторюючи слова
Повторити всі слова до теми "Це я".
Підручник ст.113 впр.3. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й  розіграйте.
Вивчити нові слова з даної вправи:
where - де
on the bed - на ліжку
under the chair - під стільцем
in the box - у коробці
on your head - на твоїй голові
socks - шкарпетки
Підручник ст.114 впр.3. Listen and match. Прослухай аудіозапис і  з’єднай.
Перегляньте відео та разом зі мною зробіть наступне: ст. 113 впр. 2, ст. 114 впр. 4, 5 (прочитай, переклади, покажи)
                                   
Написати ст. 114 впр. 3 або 4
Записати відео ст. 114 впр. 3 або 4(читання з перекладом)
Впорались? Відпочиньте
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на 


Дошка 2-А    Дошка 2-В 
______________________________________ Завдання  на п'ятницю 17.04.2020
Тема: Are you wearing jeans? Ти у джинсах?
Перегляньте відео (по бажанню)

                                         
Підручник ст.112 впр.3. Look, ask and answer. Подивись, запитай і дай відповідь. Зробимо це разом, переглянувши відео, а потім самостійно.
                                 

                                 
Підручник ст. 112 впр.4. Listen and point. Прослухай аудиозапис і  покажи.
Напиши у зошит ст.112 впр. 3 ( 2 малюнки на вибір ( питання та відповідь з перекладом))
Записати відео ст. 112 впр. 3
Перевірте свої знання, виконавши інтерактивну вправу I am wearing a hat.
Справились? Відпочиньте

Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на 

Дошка 2-А    Дошка 2-В 
____________________________________
Завдання  на середу 15.04.2020
Тема: Are you wearing jeans? Ти у джинсах.
Перегляньте відео(по бажанню)

                                          
Завданням уроку вивчити питання типу "Are you wearing a dress?" та відповіді стверджувальну "Yes, I am." та заперечну "No, I am not."
Підручник ст. 111 впр.1.Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте та перекладіть.
Підручник ст. 111 впр.2. Read, look and choose. Прочитай, подивись і  обери.
Виконай  письмово у друкованому зошиті ст. 78 
Спиши у зошит ст.111 впр. 2 ( 2 малюнки на вибір ( питання та відповідь з перекладом))
Записати відео з читанням будь-якої вправи на вибір з даного уроку.
Справилися? Відпочиньте
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на 

Дошка 2-А    Дошка 2-В 
____________________________________
Завдання  на понеділок 13.04.2020
Тема: I am wearing a cap. Я у кепці.
Переглянь відео (за бажанням)
Вчимо слова з уроку:
cap - кепка
tracksuit - спортивний костюм
dress - сукня
I am wearing... . - Я у ... .
They are wearing - Вони у ... .
Перегляньте відеоінструкцію
Підручник ст. 109 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й перекладіть.
Підручник ст. 109 впр. 2. Read and point. Прочитай і  покажи.
Підручник ст. 110 впр.3. Listen and match. Прослухай аудіозапис і  з’єднай.
Підручник ст. 110 впр. 4. Look and say. Подивись і  скажи.
Виконай  письмово у друкованому зошиті ст. 77 
Спиши у зошит ст.109 впр. 1 (малюнок 2 з перекладом)
Справилися? Відпочиньте

Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на 

Дошка 2-А    Дошка 2-В 
______________________________
Завдання  на п'ятницю 10.04.2020
Тема: I like a yellow sweater. Мені подобається жовтий светр.
Переглянь відео (за бажанням)
Вчимо слова з уроку:
shorts - шорти
shirt - сорочка
sweater - светр
Підручник ст. 108 впр. 2. Look and say. Подивись і  скажи.
 I like ...
I don`t like ...
Ст. 108 впр. 3. Listen and point. Прослухай аудіозапис і  покажи.
Ст. 108 впр.4. Let’s read. Почитаймо. У допомогу відеосупровід 
                                   
Виконай  письмово у друкованому зошиті ст. 76 
Спиши у зошит ст.108 впр. 4 (2 речення з перекладом(на бажання більше))
Перевір свої знання! Я надіюсь тобі буде цікаво!
Виконай тест I like a yellow sweater
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h(2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на 
Дошка 2-А    Дошка 2-В 
_____________________________________
Виконуємо завдання  на середа 08.04.2020
Тема: Take off the hat. Зніми цей капелюх.
Перегляньмо відео
                                    
Вчимо слова з уроку:
put on - одягати
take off - знімати
clothes - одяг
T-shirt - футболка
shoes - взуття
skirt - спідниця
trousers - штани, брюки
 jacket - піджак, куртка
 hat - капелюх, шапка
Підручник ст. 106 впр. 1. Прослухай аудіозапис, прочитай та переклади. Відеосупровід
Ст. 106 впр. 2 .Look, match and say. Подивись, з’єднай і  скажи.
Ст. 107 впр. 3 Look, listen and point. Подивись, прослухай аудіозапис і  покажи.
Ст. 107 впр.4. Let’s read. Почитаймо. Відеодопомога
Виконай  письмово у друкованому зошиті ст. 75 
Спиши у зошит ст.106 впр. 1 (малюнок 1  з перекладом)
Перевір свої знання! Я надіюсь тобі буде цікаво!
Виконай тест Take off the hat
Завдання надіслати на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h(2-А код-cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) прикріпити на 

Дошка 2-А    Дошка 2-В 
___________________________________
Виконуємо завдання  на понеділок 06.04.2020
Тема: She is tired. (Вона втомлена)
Пропоную переглянути трансляцію уроку у записі на платформі Віртуальна школа Ранок. Запис починаємо дивитися з 2 години запису


Перегляньмо відео та повторимо слова

Вчимо слова (нові з уроку):
surprised - здивований
sad  - сумний
scared - наляканий
bored - нудний
tired - стомлений
happy - щасливий
angry - злий, розлючений
I am ... - я ...
I am not ... - я не...
You are ... - ти/ви ...
You aren`t ... - ти/ви не...
He/she is .... - він/вона ...
He/She isn`t ... - він /вона не ...
We are ... - ми ...
We aren`t ... - ми не....
They are ... - вони ....
They aren`t ... - вони не ...
Питання в англійській мові: На перше місце виноситься дієслово. Напр.:
 He is happy. - Він щасливий. Is he happy? - Він щасливий?
Відкрий підручник на ст. 104 впр.1  
Прослухай аудіозапис, повтори, прочитай та переклади на українську. 
Ст. 102 впр. 2. Look, ask and answer. Подивись, запитай і дай відповідь. Допомога тут
Ст. 103 впр. 3 Listen and point. Прослухай аудіозапис  і  покажи 
Ст. 103 впр. 4 Let’s read. Прочитай та переклади. Відео у допомогу
                                             
Відпочинь
                                               
Виконай  письмово у друкованому зошиті ст. 74 
Спиши у зошит ст.103 впр. 4 (3 речення з перекладом)
Перевір свої знання! Я надіюсь тобі буде цікаво! 
Виконати перевірочну роботу тестта тест
Чекаю виконаних завдань на (2-А код- cmjrqcl  та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на 
Дошка 2-А    Дошка 2-В 
____________________________________
Виконуємо завдання  на п'ятницю 03.04.2020
Тема: My father is clever. (Мій батько розумний.)
Пропоную переглянути трансляцію уроку у записі на платформі Віртуальна школа Ранок. Запис починаємо дивитися з 2 год 26 хв

                                             

 Перегляньмо відео, повторюй слова та заучуй їх.

Вчимо слова:
tall - високий
slim - стрункий
beautiful - гарний
strong - сильний
clever - розумний
too - також
short - низький
fat - жирний, повний
young - молодий
funny - смішний
angry - злий, розлючений
old - старий
tail - хвіст
wing - крило
sportsman - спортсмен
trousers - брюки, штани
scared - наляканий
I move... - Я рухаю ...
Відкрий підручник на ст. 102 впр.1 Прослухай запис, повтори, прочитай та переклади на українську. 
Ст. 102 впр. 2. Прослухай запис, покажи і скажи. 
Подивись і  скажи ст. 103 впр 3(за зразком, вживаючи вивчені слова). Допомога батькам тут
Прочитай ст. 103 впр. 4(а). Допоможе тобі запис

Ти молодець, час відпочити. Переглянь відео та повтори.




Виконай  письмово у друкованому зошиті ст. 73 
Спиши у зошит ст.103 впр. 4(a) або (b) Вчимо напам'ять розповідь про себе (по зразку ст 72 друк. зошит)
Перевір свої знання!Я надіюсь тобі буде цікаво! Виконай тест1  та тест 2 
Надіслати фото у приват  або бажано прикріпити на 

Дошка 2-А    Дошка 2-В

Будемо разом слідкувати за нашими успіхами!

Легкого виконання завдання.

Успіхів

________________________________

Виконуємо завдання  на середу 01.04.2020
Тема: My face  (Моє обличчя)
Пропоную переглянути трансляцію уроку у записі на платформі Віртуальна школа Ранок. Запис починаємо дивитися з 2 год 30 хв

Спочатку перегляньмо відео, повторюй слова 



Повтори кольори, виконавши інтерактивну вправу
На допомогу:
long - довгий
 blonde - білявий
 hair - волосся
eye(s) - око
small - маленький
 nose - ніс
big - великий
mouth - рот
ear(s) - вухо
short - короткий
Відкрий підручник на ст. 100 впр.1 Прослухай запис, повтори, прочитай та переклади на українську.
Ст. 100 впр. 2. Прослухай запис, покажи і скажи. 
Подивись і  скажи ст. 101 впр 3(за зразком). 
Прочитай ст. 101 впр. 4(а). Допоможе тобі запис



Допомога батькам тут
Ти добре попрацював, час відпочити. Переглянь відео, повторюючи рухи та слова за хлопчиком.



Виконай  письмово у друкованому зошиті ст. 72 
Спиши у зошит ст.101 впр. 4(b)
Перевір свої знання! Виконай тест1 та тест 2
Надіслати фото у приват 0669813807  або бажано на 
Дошка 2-А    Дошка 2-В

Будемо разом слідкувати за нашими успіхами!

Легкого виконання завдання.

Успіхів
_________________________

__________________________________

  Виконуємо завдання  на понеділок 30.03.2020
Ми розпочинаємо вивчати нову тему This is me (Це є я)
Тема : These are my arms (Це є мої руки)
Спочатку вчимо слова: переглядаємо відео



This - це
head - голова
body - тіло
These - це
arm (arms) - рука(руки)
hand (hands) - рука (руки)
finger (fingers) - палець (пальці)
leg (legs) - нога (ноги)
foot (feet) - стопа (стопи)
toe (toes) - палець на нозі (пальці)
Who - хто
This is me! - Це є я!
Підручник ст. 98 впр. 1. На допомогу прослухайте аудіозапис   (Прочитайте вправу декілька разів та перекладіть)  Тут допомога батькам
Прослухай і  покажи. ст 98 впр. 2      аудіозапис
Прочитай ст 99. впр. 4(а) (намагайтеся перекладати)
Прочитай та обери. ст.99 впр. 49 (b)
Назвіть (Що ви маєте? What have you got?)
I have got .....
He has got ....
She has got ....
Переглянь відео та відпочинь
Виконати письмово у друкованому зошиті ст. 71   та надіслати фото у приват 0669813807  або бажано на 
Дошка 2-А    Дошка 2-В
Будемо разом слідкувати за нашими успіхами!

Легкого виконання завдання.

Успіхів
_____________________________________


  Виконуємо завдання  на 18.03.2020
2 клас test I have got a hobby


Успіхів
______________________________________

Виконуємо завдання на 20.03.20
2 клас test 2 hobby
цікаві завдання   сім'я1
                             сім'я2
Успіхів

Немає коментарів:

Дописати коментар