11 клас


Дистанційне навчання 11 клас
(звертайте увагу на дату уроку)
Вітаю із закінченням навчального року! 
Дякую за співпрацю!
Веселих літніх канікул!


_______________________________
Завдання на четвер  21.05.2020
Підготувати усні теми.
   КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ SPRECHEN
Надіслати відео
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успіху
________________________________
Завдання на понеділок  18.05.2020
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ ПИСЬМА (річна контрольна робота) SCHREIBEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успіху
__________________________________
Завдання на четвер  14.05.2020
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ
 HÖRVERSTEHEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успіху
________________________________
Завдання на четвер  07.05.2020
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ LESEVERSTEHEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успіху
_________________________________
Завдання на понеділок  04.05.2020
Тема: Wiederholung "Unser Lаnd und die Welt". Повторення "Наша країна та світ"
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал, підготуватися до 4 видів семестрового контролю.
Виконати тест-контрольну Wiederholung "Unser Lаnd und die Welt"
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успішного засвоєння
_________________________________
Завдання на четвер  30.04.2020
Тема: Ereignisse, die Geschichte machen. Berühmte Persönlichkeiten.Події, які роблять історію. Відомі особистості.
На допомогу учневі:
die Besatzung -en, - окупація
 der Bund -¨-e, - союз, спілка, товариство
 die Gewalt -en, - сила, насильство
 die Macht -¨-e, - сила, міць; влада
 die Würde (nur Sg.) гідність
der Begründer -, - засновник
 der Friedensnobelpreis -e, - Нобелівська премія миру
 der Walzer -, - вальс
 die Weltrangliste -n - світовий рейтинг
 Виконати письмово ст. 164 впр. 2(b)(заповнить табличку), впр. 5 ст. 165(скласти питання - високий рівень).
Виконати впр. 3 ст. 166(заповнити табличку про особистостей Німеччини), впр. 4 ст. 167.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успішного засвоєння
____________________________
Завдання на вівторок  27.04.2020
Тема: Die Ukraine in der Welt. Internationale Organisationen. Україна у світі. Міжнародні організації.
Перегляньте відео


На допомогу учневі:
das Abkommen -, - угода, договір
 die Botschaft -en, - посольство
 der Handel (nur Sg.), - торгівля
 das Konsulat -e, - консульство
 der Reisepass -¨-e, - паспорт
die Vertretung -en, - представництво
 unterzeichnen (unterzeichnete, hat unterzeichnet) - підписувати
Повторити слова, вивчити нові. Виконати тест-читання 
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успішного засвоєння
_________________________________
Завдання на четвер 23.04.2020
Тема: Die Ukraine als Staat. Україна як держава.

Опрацювати ст. 156-161. Вивчити лексику та записати її у словник. На допомогу учневі:
der Chef -s, - шеф, начальник
der Regierungschef - глава уряду
 die Präsidentschaftswahlen (Pl.), - вибори президента
 die Regierung -en, - уряд
das Staatsoberhaupt -¨-er, - глава держави
die Verfassung -en, - конституція
 die Währung -en - грошова одиниця
die Menschenrechte (Pl.), - права людей
 der Mitgliedstaat -en, - держава- член
 die Sicherung -en, - забезпечення, гарантія der Sin
 die Vereinten Nationen (VN), - Об'єднані нації
die Zusammenarbeit -en, - співпраця
 fördern (förderte, hat gefördert) - сприяти, підтримувати (фінансово)
 Виконати письмово ст. 156 впр. 2(а) (середній рівень), впр. 2(b)(достатній рівень), ст. 157 впр. 4.
 Виконати тест Die Ukraine als Staat
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успішного засвоєння
_______________________________
Завдання на четвер 16.04.2020
Тема: Wiederholung. Узагальнююче повторення.
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал зі сторінок 135-151. Перевірити засвоєння знань з теми, виконавши тест- контрольну роботу Wiederholung Berufe.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успішного засвоєння
______________________________
Завдання на понеділок  13.04.2020
Тема: Arbeitssuche. Пошук роботи.
Опрацювати ст. 148-151. Вивчити лексику та записати її у словник. Виконати письмово ст. 148 впр. 1, ст. 142 впр. 2, ст. 149 впр. 4. Виконати тест Berufswahl  
На допомогу учневі:
der Arbeitgeber -, - роботодавець
 der Arbeitnehmer -, - робітник
 die Betreuung -en, - догляд
 die Teilzeitarbeit -en,  - неповний робочий день
die Vollzeitarbeit -en, - повний робочий день
 mindestens - принаймні, щонайменше
das Bewerbungsschreiben - лист-заява
der Lebenslauf - резюме, біографія
die Stellenanzeige - оголошення про роботу
die Unterlagen - документи
das Vorstellungsgespräch - співбесіда
Berufliche Laufbahn - професійна кар'єра
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успішного засвоєння
_______________________________
Завдання на четвер  09.04.2020
Тема: Berufe mit Zukunft.(Професії з майбутнього) Berufswahl. (Вибір професії)
Вивчити лексику та записати її у словник. Виконати письмово ст. 142 впр. 2 та ст. 143 впр. 3. Виконати тест Berufe mit Zukunft.
На допомогу учневі:
der Einfluss -¨-e, - вплив
die Hotellerie (nur Sg.), -  готельний бізнес, готельна індустрія
der Mangel -¨-, - відсутність
der Mechatroniker -, - слюсар-мехатронік, механік-електронник
der Social-Media-Manager [ˈsəuʃ(ə)-] -, - менеджер соціальних медіа
der Software-Entwickler [ˈzɔftvɛːɐ̯-] -, - розробник програмного забезпечення
der IT-Sicherheitstechniker/innen, - технічні спеціалісти з безпеки ІТ,
die Maschinenbau-Fachleute - фахівці машинобудування
die Vernetzung -en, - створення мережі, об’єднання в мережу
gefragt -  що користується попитом
der Aufstieg -e, - сходження, підйом
die Beratung -en, - порада
die Bezahlung -en, - оплата
die Sonderleistung -en, - спеціальна послуга
der Zweifel -, - сумнів
sich entscheiden (entschied sich, hat sich entschieden) - вирішувати
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
_______________________________


Завдання на понеділок  06.04.2020
Тема: Angesehene Berufe.(Престижні професії) Traumberufe.(Професія мрії)
Перегляньте відео та випишіть професії у зошит.

                                          

Опрацювати ст. 135 - 141. Виконати ст.135 впр. 2, 3, 5(Відеоінструкція), ст. 141 впр.7 (за зразком)«Was ist dein Traumberuf?»

На допомогу учневі:
das Gericht -e, - суд
 der Priester -, - священник
 der Rechtsanwalt -¨-e, - адвокат
 aus¦üben (übte aus, hat ausgeübt), -  
verteidigen (verteidigte, hat verteidigt), - захищати
 angesehen, - поважний, авторитетний
 verpflichtet - зобов'язаний
das Gehalt  (der Lohn) - заробітна плата
die Gesellschaft - суспільство
der/die Angestellte -n, - працівник
 die Bedingung -en, - умова
 die Herausforderung -en, - виклик, вимога
 der Sachbearbeiter -, - клерк, діловод; консультант
die Versicherung -en, -  страхування; страхова компанія
 Teilzeit arbeiten - працювати за сумісництвом
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.

Успіхів
_______________________________


Завдання на четвер  02.04.2020
 Тема:  DER FORTSCHRITT UND SEINE FOLGEN
Опрацювати ст. 128-130. Виписати нову лексику у словник, вивчити її. Виконати письмово з цих сторінок впр. 2 (розприділить у 2 стовпчики), впр. 3, впр. 5(скласти реченнями).
На допомогу учневі:
das Artensterben (nur Sg.),- вимирання видів
 die Erschöpfung -en, - виснаження
 der Fußabdruck -¨-e, - відбиток, слід ноги
 die Nachhaltigkeit (nur Sg.), - тривалість; екологічність, сталість довкілля
 die Wegwerfgesellschaft -en, -  суспільство споживання
erschöpfen (erschöpfte, hat erschöpft), - вичерпувати, виснажувати
 hinterlassen (hinterließ, hat hinterlassen), - залишати після себе
 einerseits, - з однієї сторони
 andererseits - з іншої сторони
veröffentlichen - опубліковувати
berechnen - розраховувати
 Виконайте для себе ökologische Test 
Виконати до теми тест  DER FORTSCHRITT UND SEINE FOLGEN   та тест   Kontrollarbeit

Чекаю фотозвіт у приват або прикріпіть фото на дошці (натиснути) Дошка
             Будемо разом спостерігати за нашими успіхами.

Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.

Успіхів


_____________________________________


Завдання на понеділок  30.03.2020

Тема: SMARTE MASCHINEN UND MENSCHEN
Опрацювати ст. 125-127, виписати нову лексику у словник, вивчити її, перегляньте відео 



виконати письмово ст. 125 впр. 3, ст. 126 впр. 4. 
Чекаю фотозвіт у приват.
На допомогу учневі:
der Abbau (nur Sg.), - демонтаж
 die Bedrohung -en, - загроза 
 der Einsatz -¨-e, - використання
 ersetzen (ersetzte, hat ersetzt),  - замінювати
kreieren (kreierte, hat kreiert),- створювати, творити
 überflüssig, - зайвий, надмірний
 j-m (Dat.) überlegen sein, - бути кращим
 umgekehrt - навпаки
bremsen - гальмувати
Der digitale Wandel - цифрова зміна
wesentlich - істотно
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.

Успіхів

_____________________________________

Завдання на 19.03.2020
Опрацювати ст. 123-124, виписати нову лексику у словник, вивчити, письмово впр. 3. Чекаю фото у приват.

Виконати тест 11 test 2   Ukrainische Jugend forscht


Успіхів
________________________________________________



Завдання на 17.03.2020

Опрацювати ст. 121-122, виписати нову лексику у словник, вивчити, письмово впр. 5. Чекаю фото у приват.
Виконати тест   11 клас  Tеst 1 Deutsche Jugend forscht

                                                 Успіхів

Немає коментарів:

Дописати коментар