(звертайте увагу на дату уроку)
Вітаю із закінченням навчального року!
Дякую за співпрацю!
Веселих літніх канікул!
Веселих літніх канікул!
Завдання на четвер 21.05.2020
Підготувати усні теми.
КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ SPRECHEN
Надіслати відео
КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ SPRECHEN
Надіслати відео
Успіху
________________________________
Завдання на понеділок 18.05.2020
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ ПИСЬМА (річна контрольна робота) SCHREIBEN
Успіху
__________________________________
Завдання на четвер 14.05.2020
Успіху
________________________________
Завдання на четвер 07.05.2020
Успіху
_________________________________
Завдання на понеділок 04.05.2020
Тема: Wiederholung "Unser Lаnd und die Welt". Повторення "Наша країна та світ"
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал, підготуватися до 4 видів семестрового контролю.
Виконати тест-контрольну Wiederholung "Unser Lаnd und die Welt"
Успішного засвоєння
_________________________________
Завдання на четвер 30.04.2020
Тема: Ereignisse, die Geschichte machen. Berühmte Persönlichkeiten.Події, які роблять історію. Відомі особистості.
На допомогу учневі:
die Besatzung -en, - окупація
der Bund -¨-e, - союз, спілка, товариство
die Gewalt -en, - сила, насильство
die Macht -¨-e, - сила, міць; влада
die Würde (nur Sg.) гідність
der Begründer -, - засновник
der Friedensnobelpreis -e, - Нобелівська премія миру
der Walzer -, - вальс
die Weltrangliste -n - світовий рейтинг
Виконати письмово ст. 164 впр. 2(b)(заповнить табличку), впр. 5 ст. 165(скласти питання - високий рівень).
Виконати впр. 3 ст. 166(заповнити табличку про особистостей Німеччини), впр. 4 ст. 167.
Успішного засвоєння
____________________________
Завдання на вівторок 27.04.2020
Тема: Die Ukraine in der Welt. Internationale Organisationen. Україна у світі. Міжнародні організації.
Перегляньте відео
Перегляньте відео
На допомогу учневі:
das Abkommen -, - угода, договір
die Botschaft -en, - посольство
der Handel (nur Sg.), - торгівля
das Konsulat -e, - консульство
der Reisepass -¨-e, - паспорт
die Vertretung -en, - представництво
unterzeichnen (unterzeichnete, hat unterzeichnet) - підписувати
Повторити слова, вивчити нові. Виконати тест-читання
Завдання на четвер 23.04.2020
Тема: Die Ukraine als Staat. Україна як держава.
Опрацювати ст. 156-161. Вивчити лексику та записати її у словник. На допомогу учневі:
der Chef -s, - шеф, начальник
der Regierungschef - глава уряду
die Präsidentschaftswahlen (Pl.), - вибори президента
die Regierung -en, - уряд
das Staatsoberhaupt -¨-er, - глава держави
die Verfassung -en, - конституція
die Währung -en - грошова одиниця
die Menschenrechte (Pl.), - права людей
der Mitgliedstaat -en, - держава- член
die Sicherung -en, - забезпечення, гарантія der Sin
die Vereinten Nationen (VN), - Об'єднані нації
die Zusammenarbeit -en, - співпраця
fördern (förderte, hat gefördert) - сприяти, підтримувати (фінансово)
Виконати письмово ст. 156 впр. 2(а) (середній рівень), впр. 2(b)(достатній рівень), ст. 157 впр. 4.
Виконати тест Die Ukraine als Staat
Виконати тест Die Ukraine als Staat
Завдання на четвер 16.04.2020
Тема: Wiederholung. Узагальнююче повторення.
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал зі сторінок 135-151. Перевірити засвоєння знань з теми, виконавши тест- контрольну роботу Wiederholung Berufe.
Успішного засвоєння
______________________________
Завдання на понеділок 13.04.2020
Тема: Arbeitssuche. Пошук роботи.
Опрацювати ст. 148-151. Вивчити лексику та записати її у словник. Виконати письмово ст. 148 впр. 1, ст. 142 впр. 2, ст. 149 впр. 4. Виконати тест Berufswahl
На допомогу учневі:
der Arbeitgeber -, - роботодавець
der Arbeitnehmer -, - робітник
die Betreuung -en, - догляд
die Teilzeitarbeit -en, - неповний робочий день
die Vollzeitarbeit -en, - повний робочий день
mindestens - принаймні, щонайменше
das Bewerbungsschreiben - лист-заява
der Lebenslauf - резюме, біографія
die Stellenanzeige - оголошення про роботу
die Unterlagen - документи
das Vorstellungsgespräch - співбесіда
Berufliche Laufbahn - професійна кар'єра
das Bewerbungsschreiben - лист-заява
der Lebenslauf - резюме, біографія
die Stellenanzeige - оголошення про роботу
die Unterlagen - документи
das Vorstellungsgespräch - співбесіда
Berufliche Laufbahn - професійна кар'єра
Успішного засвоєння
_______________________________
Завдання на четвер 09.04.2020
Тема: Berufe mit Zukunft.(Професії з майбутнього) Berufswahl. (Вибір професії)
Вивчити лексику та записати її у словник. Виконати письмово ст. 142 впр. 2 та ст. 143 впр. 3. Виконати тест Berufe mit Zukunft.
На допомогу учневі:
der Einfluss -¨-e, - вплив
die Hotellerie (nur Sg.), - готельний бізнес, готельна індустрія
der Mangel -¨-, - відсутність
der Mechatroniker -, - слюсар-мехатронік, механік-електронник
der Social-Media-Manager [ˈsəuʃ(ə)-] -, - менеджер соціальних медіа
der Software-Entwickler [ˈzɔftvɛːɐ̯-] -, - розробник програмного забезпечення
der IT-Sicherheitstechniker/innen, - технічні спеціалісти з безпеки ІТ,
die Maschinenbau-Fachleute - фахівці машинобудування
die Vernetzung -en, - створення мережі, об’єднання в мережу
gefragt - що користується попитом
der Aufstieg -e, - сходження, підйом
die Beratung -en, - порада
die Bezahlung -en, - оплата
die Sonderleistung -en, - спеціальна послуга
der Zweifel -, - сумнів
sich entscheiden (entschied sich, hat sich entschieden) - вирішувати
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
_______________________________
Завдання на понеділок 06.04.2020
Тема: Angesehene Berufe.(Престижні професії) Traumberufe.(Професія мрії)
Перегляньте відео та випишіть професії у зошит.
Опрацювати ст. 135 - 141. Виконати ст.135 впр. 2, 3, 5(Відеоінструкція), ст. 141 впр.7 (за зразком)«Was ist dein Traumberuf?»
На допомогу учневі:
das Gericht -e, - суд
Тема: Angesehene Berufe.(Престижні професії) Traumberufe.(Професія мрії)
Перегляньте відео та випишіть професії у зошит.
На допомогу учневі:
das Gericht -e, - суд
der Priester -, - священник
der Rechtsanwalt -¨-e, - адвокат
aus¦üben (übte aus, hat ausgeübt), -
verteidigen (verteidigte, hat verteidigt), - захищати
angesehen, - поважний, авторитетний
verpflichtet - зобов'язаний
das Gehalt (der Lohn) - заробітна плата
die Gesellschaft - суспільство
der/die Angestellte -n, - працівник
die Bedingung -en, - умова
die Herausforderung -en, - виклик, вимога
der Sachbearbeiter -, - клерк, діловод; консультант
die Versicherung -en, - страхування; страхова компанія
Teilzeit arbeiten - працювати за сумісництвом
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
_______________________________das Gehalt (der Lohn) - заробітна плата
die Gesellschaft - суспільство
der/die Angestellte -n, - працівник
die Bedingung -en, - умова
die Herausforderung -en, - виклик, вимога
der Sachbearbeiter -, - клерк, діловод; консультант
die Versicherung -en, - страхування; страхова компанія
Teilzeit arbeiten - працювати за сумісництвом
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Завдання на четвер 02.04.2020
Тема: DER FORTSCHRITT UND SEINE FOLGEN
Опрацювати ст. 128-130. Виписати нову лексику у словник, вивчити її. Виконати письмово з цих сторінок впр. 2 (розприділить у 2 стовпчики), впр. 3, впр. 5(скласти реченнями).
На допомогу учневі:
das Artensterben (nur Sg.),- вимирання видів
die Erschöpfung -en, - виснаження
der Fußabdruck -¨-e, - відбиток, слід ноги
die Nachhaltigkeit (nur Sg.), - тривалість; екологічність, сталість довкілля
die Wegwerfgesellschaft -en, - суспільство споживання
erschöpfen (erschöpfte, hat erschöpft), - вичерпувати, виснажувати
hinterlassen (hinterließ, hat hinterlassen), - залишати після себе
einerseits, - з однієї сторони
andererseits - з іншої сторони
veröffentlichen - опубліковувати
berechnen - розраховувати
Чекаю фотозвіт у приват або прикріпіть фото на дошці (натиснути) Дошка.
Будемо разом спостерігати за нашими успіхами.
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
_____________________________________
Завдання на понеділок 30.03.2020
Тема: SMARTE MASCHINEN UND MENSCHEN
Опрацювати ст. 125-127, виписати нову лексику у словник, вивчити її, перегляньте відео
виконати письмово ст. 125 впр. 3, ст. 126 впр. 4.
Чекаю фотозвіт у приват.
На допомогу учневі:
der Abbau (nur Sg.), - демонтаж
die Bedrohung -en, - загроза
der Einsatz -¨-e, - використання
ersetzen (ersetzte, hat ersetzt), - замінювати
kreieren (kreierte, hat kreiert),- створювати, творити
überflüssig, - зайвий, надмірний
j-m (Dat.) überlegen sein, - бути кращим
umgekehrt - навпаки
bremsen - гальмувати
Der digitale Wandel - цифрова зміна
wesentlich - істотно
Опрацювати ст. 125-127, виписати нову лексику у словник, вивчити її, перегляньте відео
виконати письмово ст. 125 впр. 3, ст. 126 впр. 4.
Чекаю фотозвіт у приват.
На допомогу учневі:
der Abbau (nur Sg.), - демонтаж
die Bedrohung -en, - загроза
der Einsatz -¨-e, - використання
ersetzen (ersetzte, hat ersetzt), - замінювати
kreieren (kreierte, hat kreiert),- створювати, творити
überflüssig, - зайвий, надмірний
j-m (Dat.) überlegen sein, - бути кращим
umgekehrt - навпаки
bremsen - гальмувати
Der digitale Wandel - цифрова зміна
wesentlich - істотно
Успішного засвоєння та легкого виконання завдання.
Успіхів
_____________________________________
Завдання на 19.03.2020
Опрацювати ст. 123-124, виписати нову лексику у словник, вивчити, письмово впр. 3. Чекаю фото у приват.
Виконати тест 11 test 2 Ukrainische Jugend forscht
Успіхів
________________________________________________
________________________________________________
Завдання на 17.03.2020
Опрацювати ст. 121-122, виписати нову лексику у словник, вивчити, письмово впр. 5. Чекаю фото у приват.
Виконати тест 11 клас Tеst 1 Deutsche Jugend forscht
Успіхів
Виконати тест 11 клас Tеst 1 Deutsche Jugend forscht
Успіхів
Немає коментарів:
Дописати коментар