(звертайте увагу на дату)
Вітаю із закінченням навчального року!
Дякую за співпрацю!
____________________________
Завдання на вівторок 26.05.2020
Повторення вивченого матеріалу
Успіху
__________________________________
Завдання на п'ятницю 22.05.2020
Підготувати усні теми.
КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ SPRECHEN
Надіслати відео
КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ SPRECHEN
Надіслати відео
Успіху
___________________________
Завдання на вівторок 19.05.20
Тема: Schreiben. Контроль письма
Перед контрольною (10 хв) перегляньте відео та пригадайте вивчений граматичний матеріал (простий минулий час Präteritum і як він утворюється, схема підрядного речення, та підрядні речення із сполучниками wenn(коли), als(коли), bevor(перед тим як), während(під час того як))
Перед контрольною (10 хв) перегляньте відео та пригадайте вивчений граматичний матеріал (простий минулий час Präteritum і як він утворюється, схема підрядного речення, та підрядні речення із сполучниками wenn(коли), als(коли), bevor(перед тим як), während(під час того як))
Успіху
_____________________________
_____________________________
Завдання на п'ятниця 15.05.20
Тема: Hörverstehen. Контроль аудіювання
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ HÖRVERSTEHEN
Успіху
Завдання на вівторок 12.05.20
Тема: Leseverstehen. Контроль читання
Успіху
Завдання на п'ятницю 08.05.20
Тема: Kyjiw.
Згадай визначні місця Києва
Повтори вивчений лексичний та граматичний матеріал. Написати розповідь про Київ. Доповни речення:
1. Kyjiw ist .... .
2. Kyjiw liegt am Fluß .... .
3. In Kyjiw leben 3 ... .
4. Kyjiw ist ein kulturelles ... .
5. Seit ... ist Kyjiw unsere Hauptstadt .
6. In Kyjiw befindet sich viele ... .
7. In Kyjiw gibt es viele Sehenswürdigkeiten.
8. Das sind ... .
9. Ich mag ... .
(допомога вправа 3 ст. 205)
Дану розповідь вивчити напам'ять (як говоріння)
Готуємося до 4 видів семестрового контролю.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
______________________________
Завдання на вівторок 05.05.20
Тема: Die ukrainische Hauptstadt. Українська столиця.
Вивчити та списати дану лексику у словник.
На допомогу учневі:
die Großstadt -"-e, - велике місто
das Gebietszentrum -Zentren - обласний центр
die Hochschule -n, - вищий навчальний заклад
das Kloster - монастир
die Wissenschaft -en - наука
Ознайомся з визначними місцями Києва та виконай впр. 2 ст. 204
Переглянь відео, прочитай разом зі мною впр. 3 ст. 205(письмово).
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
__________________________________
Завдання на вівторок 28.04.20
Тема: Das Klima der Ukraine. Das Land und Leute. Клімат України. Країна і люди.
Вивчити та списати дану лексику у словник.
На допомогу учневі:
gemäßigt kontinental - помірно-континентальний
trocken - сухий
feucht - вологий
trocken - сухий
feucht - вологий
subtropisch - субтропічний
die Kälte - холод
die Wärme - тепло
der Einwohner - мешканець, житель
das Gebiet -e - область
rund - приблизно
geteilt - розділений
Переглянь відео, прочитай разом зі мною впр. 5 ст 197 (виписати слова, які потрібно вставити)
Виконай впр. 2 ст.198, впр.4 ст. 199, впр. 2 ст.200 (3 речень)
Виконай тест
_______________________________die Kälte - холод
die Wärme - тепло
der Einwohner - мешканець, житель
das Gebiet -e - область
rund - приблизно
geteilt - розділений
Переглянь відео, прочитай разом зі мною впр. 5 ст 197 (виписати слова, які потрібно вставити)
Виконай впр. 2 ст.198, впр.4 ст. 199, впр. 2 ст.200 (3 речень)
Виконай тест
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
Завдання на п'ятницю 24.04.20
Вивчити та списати дану лексику у словник.
На допомогу учневі:
anders, - інший
geöffnet, - відкритий
geschlossen, - закритий
die Verspätung -e - запізнення
der Nordwesten, - північний захід
der Nordosten, - північний схід
der Südwesten, - південний захід
der Südosten - південний схід
Виконай впр. 4 на ст.194.
Переглянь відео минулого уроку ще раз.
Згадай, коли вживаються wenn та als у підрядних реченнях часу, згадай порядок слів у цих реченнях.
Виконай впр. 2(b)(2 речення по зразку) на ст. 188 та впр. 4(b)(2 речення по зразку) на ст. 189 з перекладом.
Виконай тест Deutschland
____________________________________Згадай, коли вживаються wenn та als у підрядних реченнях часу, згадай порядок слів у цих реченнях.
Виконай впр. 2(b)(2 речення по зразку) на ст. 188 та впр. 4(b)(2 речення по зразку) на ст. 189 з перекладом.
Виконай тест Deutschland
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
Завдання на вівторок 21.04.20
Тема: Sehenswürdigkeiten Berlins. Визначні місця Берліну.
Вивчити лексику на ст. 180-186, списати її у словник.
На допомогу учневі:
die Museumsinsel -n, - музейний острів
die Panoramaetage -n, - панорамний поверх
die Teilung -en - поділ
als, - коли
wenn, - коли
diesmal, - цього разу
jedes Mal - кожного разу
Перегляньте відеоінструкцію1
Граматична тема: утворення підрядних речень часу за допомогою сполучників als, wenn .
Схема утворення підрядних речень
Перегляньте відеопояснення 2
Виконати письмово ст. 184 впр. 2(b)(списати та вивчити правило), ст. 186 впр. 5(списати, доповнити, перекласти)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
_______________________________
Завдання на п'ятницю 17.04.20
Тема: Die Hauptstadt Deutschlands. Столиця Німеччини.
Вивчити лексику, списати її у словник. Переглянути відеоінструкцію
Записати відео ст. 180 впр. 4.(прочитати, перекласти та назвати)
На допомогу учневі:
das Wunder - диво
sich befinden (befand sich, hat sich befunden),- знаходитися
der Dom -e, - собор
die Kirche -n, - церква
das Gebäude - будівля
das Schloss -"-er, - замок
der Hafen - порт
die Weltzeituhr -en, - світовий годинник
das Rathaus -"-er, - ратуша
die Kuppel -n, - купол
tagen (tagte, hat getagt), - засідати
dafür, - за це
dagegen - проти цього
der Fernsehturm, - телевізійна вежа
der Reichstag, - рейхстаг
das Rote Rathaus, - червона ратуша
das Brandenburger Tor, - бранденбургські ворота
der Berliner Dom, - берлінський собор
das Humboldt-Denkmal, - пам'ятник Гумбольту
die Berliner Mauer - берлінська стіна
________________________________der Fernsehturm, - телевізійна вежа
der Reichstag, - рейхстаг
das Rote Rathaus, - червона ратуша
das Brandenburger Tor, - бранденбургські ворота
der Berliner Dom, - берлінський собор
das Humboldt-Denkmal, - пам'ятник Гумбольту
die Berliner Mauer - берлінська стіна
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
Завдання на вівторок 14.04.20
Тема: Bundesländer Deutschlands. Федеральні землі Німеччини.
Перегляньте відео та повторіть 16 федеральних земель Німеччини
Сьогодні розбиремо підрядні речення часу (Temporalsätze) із сполучниками während (під час того, як ), bevor (перед тим, як). Схему переписати у зошит.
Перегляньте уважно відеоінструкцію "Вживання та утворення підрядних речень часу (Temporalsätze)"
Підручник ст.174 впр.3(b)
Підручник ст. 175 впр. 4 (перетворити дані речення з прямого порядку слів у зворотній)
На допомогу учневі:
die Fläche - площа
zugleich - водночас
das Angebot -e, - пропозиція
der Tipp -s, - порада
der Fremdenführer - гід екскурсовод
verreisen (verreiste, ist verreist), - подорожувати
während, - під час того, як
bevor - перед тим , як
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
________________________________
Завдання на п'ятницю 10.04.20
Тема: Land und Leute. Країна і люди.
Опрацювати ст. 169-170. Виконати письмово ст.169 впр. 4. (коротко). Перегляньте презентацію Deutschland та відеоінструкцію. Дайте повні відповіді на питання презентації.
Вивчити основну інформацію про Німеччину та надіслати відеоповідомлення.
На допомогу учневі:
die Bundesrepublik, - Федеративна Республіка
das Bundesland -"-er, - федеральна земля
die Mitte, - центр
bestehen (bestand, hat bestanden) aus (Dat.), - складатися з ...
erfahren (erfuhr, hat erfahren) - дізнаватися
На допомогу учневі:
die Bundesrepublik, - Федеративна Республіка
das Bundesland -"-er, - федеральна земля
die Mitte, - центр
bestehen (bestand, hat bestanden) aus (Dat.), - складатися з ...
erfahren (erfuhr, hat erfahren) - дізнаватися
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
______________________________
Завдання на вівторок 07.04.20
Тема: Deutschland
Підтема: Nachbarländer Deutschlands.
Перегляньте відео
Опрацювати ст. 167 - 168. Вивчити слова та списати їх у словник.
Виконати письмово впр. 3 на ст.167,
дати відповіді на питання:
1.Welche europäischen Länder kennst du?
2.Welche Nachbarländer hat Deutschland?
3.Wohin möchtest du fahren?
4. Was möchtest du besuchen?
Відкрити дужки (Präteritum):
1.Ich .... (fahren) ans Meer.
2.Der Schüler ...(machen) die hausaufgaben.
3.Der Bruder ... (gehen) in die Bibliothek.
4.Wir ...(schreiben) den Text.
5.Ich ...(reisen) mi dem Auto.
На допомогу учневі:
Підтема: Nachbarländer Deutschlands.
Перегляньте відео
Опрацювати ст. 167 - 168. Вивчити слова та списати їх у словник.
Виконати письмово впр. 3 на ст.167,
дати відповіді на питання:
1.Welche europäischen Länder kennst du?
2.Welche Nachbarländer hat Deutschland?
3.Wohin möchtest du fahren?
4. Was möchtest du besuchen?
Відкрити дужки (Präteritum):
1.Ich .... (fahren) ans Meer.
2.Der Schüler ...(machen) die hausaufgaben.
3.Der Bruder ... (gehen) in die Bibliothek.
4.Wir ...(schreiben) den Text.
5.Ich ...(reisen) mi dem Auto.
На допомогу учневі:
grenzen (grenzte, hat gegrenzt) an + Akk., - межувати
im Norden - на півночі
im Süden - на півдні
im Osten - на сході
im Westen, - на заході
nördlich, - на півночі
südlich, - на півдні
östlich, - на сході
westlich, - на заході
die Nordsee, - Північне море
die Ostsee - Балтійське море
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h
Успіхів
Завдання на п'ятницю 03.04.20
Тема: Reisen
Опрацювати ст. 159-163. Вивчити лексику, виписати її у словник. Повторити утворення простого минулого часу Präteritum простих та сильних дієслів. Виконайте для самоперевірки тест Präteritum.
Виконати письмово ст. 158 впр. 6. Будьте уважні (Звертайте увагу на підмет та утворення Präteritum), на допомогу собі використовуйте матеріал попереднього уроку.
Виконати тест Kontrollarbeit Reisen
(Мені надіслати у приват скрин із результатом і фото письмової роботи або прикріпіть їх на Дошка Будемо разом спостерігати за нашими успіхами.
На допомогу учневі:
aufregend, - схвильований
stolz, - гордий
verreisen (verreiste, ist verreist), - подорожувати
landen (landete, ist gelandet), - приземлятися
während - під час
das Abenteuer -, - пригоди
gefährlich, - небезпечний
entdecken (entdeckte, hat entdeckt) - відкривати (винахід)
besorgen - замовляти
besorgen - замовляти
Легкого виконання завдання.
Успіхів
___________________________________
Завдання на вівторок 31.03.20
Тема : REISEEINDRÜCKE.
Опрацювати ст. 156-158, виписати лексику у словник, перекласти. Основне, вивчити письмову форму простого минулого часу Präteritum або Imperfekt. Існують правильні(прості) та неправильні(сильні) дієслова. Як же утворюється Präteritum дієслів ??? Вам допоможе відео
Опрацювати ст. 156-158, виписати лексику у словник, перекласти. Основне, вивчити письмову форму простого минулого часу Präteritum або Imperfekt. Існують правильні(прості) та неправильні(сильні) дієслова. Як же утворюється Präteritum дієслів ??? Вам допоможе відео
Перегляньте презентацію утворення Präteritum
Таблиця сильних дієслів
А тепер закріпимо ст.157 впр. 3(усно, вивчити),4,5 письмово
(Мені надіслати скрин або фото 2 сторінок: тест пройдено або кількість балів) або прикріпіть на Дошка Будемо разом спостерігати за нашими успіхами.
На допомогу учневі:
der Reiseeindruck -' -e - враження від подорожі
reservieren (reservierte, hat reserviert) - резервувати, замовляти
haben - hatte мати
sein - war бути
werden - wurde стати
geben - gab давати
lesen - las читати
trinken - trank пити
essen - aß їсти
_______________________________На допомогу учневі:
der Reiseeindruck -' -e - враження від подорожі
reservieren (reservierte, hat reserviert) - резервувати, замовляти
haben - hatte мати
sein - war бути
werden - wurde стати
geben - gab давати
lesen - las читати
trinken - trank пити
essen - aß їсти
Легкого виконання завдання.
Успіхів
Завдання на п'ятницю 20.03.20
Опрацювати ст. 151-155, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити, виконати ст. 152 впр. 4 (прочитати та перекласти) та письмово ст. 153 впр. 5(списати та перекласти) для 6-А. Для 6-В класу ст.153 впр. 5 (списати та перекласти на українську мову).
Виконати тест 6 клас Test 2 Reise
На допомогу учневі:
der/die Angestellte -n, - працівник, службовець
der Fahrkartenautomat -en, - автомат для видачі квитків
der Schalter - віконце (касира)
ab ... Uhr, - з ... години
die Dauer, - тривалість
einsteigen (ist eingestiegen), - заходити, сідати
aussteigen (ist ausgestiegen), - виходити
umsteigen (ist umgestiegen) - пересідати
Виділені ein-, aus-, um- - це відокремлені префікси.
dauern (dauerte, hat gedauert), - тривати
etwa, - приблизно
Platz nehmen (nahm, hat genommen) - займати місце
________________________________________
Виконати тест 6 клас Test 2 Reise
На допомогу учневі:
der/die Angestellte -n, - працівник, службовець
der Fahrkartenautomat -en, - автомат для видачі квитків
der Schalter - віконце (касира)
ab ... Uhr, - з ... години
die Dauer, - тривалість
einsteigen (ist eingestiegen), - заходити, сідати
aussteigen (ist ausgestiegen), - виходити
umsteigen (ist umgestiegen) - пересідати
Виділені ein-, aus-, um- - це відокремлені префікси.
dauern (dauerte, hat gedauert), - тривати
etwa, - приблизно
Platz nehmen (nahm, hat genommen) - займати місце
Легкого виконання завдання.
Успіхів
Якщо ви виконали всі завдання, сміло можете відпочивати(так як у вас канікули) ________________________________________
Завдання на вівторок 17.03.20
Опрацювати ст. 149-150, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити, виконати письмово ст. 149 впр. 2 (Перекласти та дати відповіді на питання) для 6-А. Для 6-В класу ст.150 впр. 4 (списати та перекласти на українську мову).
На допомогу учневі:
der Bahnhof -"-e, - вокзал
die Durchsage -n, - оголошення на вокзалі
das Gleis -e, - колія
abfahren (ist abgefahren), - відправлятися
ankommen (ist angekommen), - прибувати
der Fahrgast -"-e, - пасажир
die Abfahrt -en, відправлення
die Ankunft -'-е - прибуття
Завдання на п'ятницю 13.03.20На допомогу учневі:
der Bahnhof -"-e, - вокзал
die Durchsage -n, - оголошення на вокзалі
das Gleis -e, - колія
abfahren (ist abgefahren), - відправлятися
ankommen (ist angekommen), - прибувати
der Fahrgast -"-e, - пасажир
die Abfahrt -en, відправлення
die Ankunft -'-е - прибуття
Легкого виконання завдання.
Успіхів
______________________________________________________
Опрацювати ст. 142-148, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити, виконати письмово ст. 146 впр. 2, ст. 147 впр. 3 (6 речень).
6 клас 6 Test 1 Reisevorbereitungen
На допомогу:
die Reiseroute -n,- тур подорожі
der Nordpol, - північний полюс
das Zelt -e, - намет
der Sonnenschirm -e, - парасолька від сонця
das Streichholz -"-er, - сірник
der Badeanzug -”-e, - купальник
die Sonnenbrille -n, - окуляри від сонця
der Koffer -, - валіза
der Kompass -e, - компас
günstig, - вигідний
um die Ecke - за ріг
ohne - без
für - для, за
durch, - через
gegen, - проти
um, - навколо, за
entlang, - вздовж
vorschlagen (hat vorgeschlagen), - пропонувати
der Vorschlag -”-e - пропозиція
Прийменники
ohne - без
für - для, за
durch, - через
gegen, - проти
um, - навколо, за
entlang, - вздовж потребують Akkusativ (Знахідного відмінку)
після ohne артиклі не пишуться.
6 клас 6 Test 1 Reisevorbereitungen
На допомогу:
die Reiseroute -n,- тур подорожі
der Nordpol, - північний полюс
das Zelt -e, - намет
der Sonnenschirm -e, - парасолька від сонця
das Streichholz -"-er, - сірник
der Badeanzug -”-e, - купальник
die Sonnenbrille -n, - окуляри від сонця
der Koffer -, - валіза
der Kompass -e, - компас
günstig, - вигідний
um die Ecke - за ріг
ohne - без
für - для, за
durch, - через
gegen, - проти
um, - навколо, за
entlang, - вздовж
vorschlagen (hat vorgeschlagen), - пропонувати
der Vorschlag -”-e - пропозиція
Прийменники
ohne - без
für - для, за
durch, - через
gegen, - проти
um, - навколо, за
entlang, - вздовж потребують Akkusativ (Знахідного відмінку)
після ohne артиклі не пишуться.
Легкого виконання завдання.
Успіхів
Немає коментарів:
Дописати коментар