9 клас

Дистанційне навчання 9 клас
(слідкуємо за датою уроку)
Вітаю із закінченням навчального року! 
Дякую за співпрацю!
Веселих літніх канікул!

______________________________
Завдання на четвер  21.05.2020
Підготувати усні теми.
   КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ SPRECHEN
Надіслати відео
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успіху
________________________________
Завдання на вівторок  19.05.20
Тема: SchreibenКонтроль письма
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ ПИСЬМА SCHREIBEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/

Успіху
_____________________________
Завдання на четвер  14.05.20
Тема: Hörverstehen. Контроль аудіювання
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ HÖRVERSTEHEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/

Успіху
_____________________________________
Завдання на вівторок  12.05.20
Тема: Leseverstehen. Контроль читання
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ LESEVERSTEHEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/

Успіху
_________________________________
Завдання на четвер    07.05.20
Тема: Wiederholung "Beruf und Arbeit"
Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріал.
Підготуватися до контрольного тестування Wiederholung "Beruf und Arbeit"
Готуємося до 4 видів семестрового контролю. Говоріння "Mein Traumberuf" і «Meine Lieblingsstadt» 
Фото словника та виконаної роботи надіслати у приват.
VIEL ERFOLG
________________________________

Завдання на вівторок    05.05.20
Тема: Zukunft der Arbeit. Майбутнє професії.
Опрацювати ст. 206-208. Виписати лексику у словник та вивчити її.
На допомогу учневі:
das Intranetportal -e, - інтернет портал
der Geschäftspartner -, - бізнес-партнер
der Webcast ['wɛbka:st] -s, - вебтрансляція
in Echtzeit - в режимі реального часу
Виконати впр. 5 ст. 208,  впр. 4 ст. 210.

Готуємося до 4 видів семестрового контролю. Говоріння "Mein Traumberuf" і «Meine Lieblingsstadt» 

Фото словника та виконаної роботи надіслати у приват.



VIEL ERFOLG
______________________________
Завдання на четвер    30.04.20
Тема: Arbeitslos nach dem Studium. Bewerbung und Vorstellungsgespräch. Безробіття після навчання. Заява та співбесіда.
Опрацювати ст. 200-205. Виписати лексику у словник та вивчити її. 
На допомогу учневі:
die Voraussetzung -en, - передумова
die Anforderung -en, - вимога
die Berufserfahrung -en, - професійний досвід
das Vorstellungsgespräch -e, - співбесіда
ein|stellen (stellte ein, hat eingestellt) - приймати на роботу
das Bewerbungsschreiben -, -  заява про прийом на роботу
zu|treffen (traf zu, hat zugetroffen) auf (Akk.), - належати, відповідати чомусь
flexibel - гнучкий; що легко пристосовується
Виконати впр. 2 ст. 200,  впр. 1, 3 ст. 203, впр. 7 ст. 205 (по зразку впр. 4).
Готуємося до 4 видів семестрового контролю. Говоріння "Mein Traumberuf" і «Meine Lieblingsstadt» 
Фото словника та виконаної роботи надіслати у приват.

VIEL ERFOLG
__________________________________________________________________
Завдання на вівторок    28.04.20
Тема: Typische Berufswahl. Sozialberufe. Вибір професії. Соціальні професії.
Опрацювати ст. 194-199. Виписати лексику у словник та вивчити її. 
На допомогу учневі:
der Kampfjetpilot […d͜ʃɛt…] -en, - пілот винищувача
die Neigung -en, - схильність
typisch, - типічний
ungewöhnlich - незвичайний
der Kinderbetreuer -, - працівник, що доглядає за дітьми
die Einfühlung (nur Sg.), - чуйність
der Altenpfleger -, - медпрацівник, що доглядає людей похилого віку
die Verantwortung (nur Sg.), - відповідальність
das Altersheim -e, - притулок для людей похилого віку
der/die Behinderte -n, - інвалід
die Hilfsbereitschaft (nur Sg.), -  готовність прийти на допомогу
das Engagement [ãgaʒ(ə)'mã:] (nur Sg.), - штатна посада; запрошення на роботу; активна діяльність
verzichten (verzichtete, hat verzichtet) auf (Akk.) -  відмовлятися від когось, чогось
Виконати письмово ст. 195 впр. 3 та ст. 196 впр. 4.
Виконати письмово ст. 198 впр. 4 та ст. 199 впр. 5.
Готуємося до 4 видів семестрового контролю. Говоріння "Mein Traumberuf" і «Meine Lieblingsstadt» 
Фото словника та виконаної роботи надіслати у приват.
VIEL ERFOLG
_____________________________
Завдання на четвер    23.04.20
Тема:Der Weg zum Beruf. Шлях до професії.
Опрацювати ст. 191-193. Виписати лексику у словник та вивчити її. 
Переглянути відеопояснення минулого уроку ще раз. 
Написати у зошит 10 речень у Präteritum Konjunktiv та Konditionalis I . 
Виконати тест 1 Berufswünsche
Виконати тест 2 Der Weg zum Beruf
На допомогу учневі:
Kontakte knüpfen, - спілкуватися
der Studienbewerber -, - заявник
die Bewerbung -en, - заява
die Geduld (nur Sg.), - терпіння
die Voraussetzung -en - вимога
Фото словника та виконаної роботи надіслати у приват.
VIEL ERFOLG
________________________________
Завдання на вівторок    21.04.20
Тема: Berufswünsche. Бажана професія. 
Опрацювати ст. 188-190. Виписати лексику у словник та вивчити її. 
Граматика: Präteritum Konjunktiv та Konditionalis I 
Переглянь відеопояснення

Схема підрядних речень з wenn
Виконати письмово ст 188 впр. 3 (списати у зошит),ст. 190 впр. 6 (утворити речення за зразком та перекласти)
На допомогу учневі:
die Begabung -en, - талант, обдарованість
die Fähigkeit -en, - здібність
die Angst -¨-e vor (Dat.) - страх перед ...
Фото словника та виконаної роботи надіслати у приват.
VIEL ERFOLG
____________________________________
Завдання на четвер    16.04.20
Тема: Beliebte Berufe. Улюблені професії.


Опрацювати ст. 185-187. Виписати лексику у словник та вивчити її. Виконати письмово ст 185 впр. 2, впр. 3, ст. 187 впр.8. Виконати тест-аудіювання Beliebte Berufe
На допомогу учневі:
der Dachdecker -, - покрівельник
der Installateur -e, - слюсар-сантехнік
der Maurer -, - муляр
der Mediendesigner […dıza͜inɐ] -, - дизайнер у ЗМІ
der Rechtsanwalt -¨-e, - адвокат
die Reinigungskraft -¨-e,
der Richter -, - суддя
der Tierpfleger -, - доглядач тварин
der Unternehmer -, - підприємець
der Erzieher -, - вихователь
der Versicherungsagent -en - страховий агент
Gasinstallateur, - слюсар (газ)
Callcenter-Agent, - агент колцентру
aus meiner Sicht - на мій погляд
Фото виконаної роботи надіслати у приват.
VIEL ERFOLG
_________________________________
Завдання на вівторок    14.04.20
Тема: Berufe. Професія


Опрацювати ст. 183-184. Виписати лексику у словник та вивчити її. Виконати письмово ст 183 впр. 2 та ст.184 впр. 3. Виконати тест Berufe
 На допомогу учневі:
der Pilot -en, - пілот
der Flugbegleiter -, - стюардеса
der Reiseleiter -, - екскурсовод
die Führung -en, - екскурсія
betreuen (betreute, hat betreut), - піклуватися; доглядати; обслуговувати
begleiten (begleitete, hat begleitet), - супроводжувати
steuern (steuerte, hat/ist gesteuert) - керувати (літаком)
Фото виконаної роботи надіслати у приват.
VIEL ERFOLG
_____________________________________
 Завдання на четвер    09.04.20
Тема:Wiederholung des Themas "die Ukraine" Повторення теми "Україна"
Опрацювати ст. 159-179, повторити лексику у словнику. Підготуватися до контрольної роботи. Виконати тест  контрольна робота.
_________________________________
 Завдання на вівторок    07.04.20
Тема: Bekannte Sehenswürdigkeiten der Ukraine 
Опрацювати ст. 178-179, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити її. 

die Festung in Chotyn

 der Park Sofijiwka
 die Insel Chortyzja

Виконати письмово ст. 178 впр.3, за цією вправою виконати тест Die Sehenswürdigkeiten der Ukraine
На допомогу учневі:
die Festung -en, - укріплення, фортеця
die Siedlung -en, - поселення
der Stützpunkt -e, - основа
existieren (existierte, hat existiert) - існувати
Фото надіслати у приват.
VIEL ERFOLG
_____________________________________


 Завдання на четвер    02.04.20
Тема:Sehenswürdigkeiten Kyjivs
Опрацювати ст. 176-177, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити її. Переглянути відео


Переглянути презентацію Sehenswürdigkeiten Kyjivs  та виконати завдання на останньому слайді презентації та  ст. 177 впр. 4.
Вивчити інформацію про Київ, (записати відео).
Відео та письмові роботи  надіслати у приват.
На допомогу учневі:
der Bau -ten, - будівля
die Bildungsanstalt -en, - навчальний заклад
der Brunnen -, - фонтан
die Gedenksäule -n, - меморіальна колона
renommiert, - відомий 
verzieren (verzierte, hat verziert) - прикрашати
Фото надіслати у приват.
Легкого виконання завдання.


Успіхів
__________________________________


Завдання на вівторок 31.03.2020
Тема:Meine Lieblingsstadt
Опрацювати ст. 174-175. Виписати та вивчити лексику. 
Переглянути відео


                                         
Виконати письмово ст. 175 впр. 2, 4. 
Переглянути презентацію №1 Die Städte der Ukraine  та презентацію №2 Odessa

Написати та вивчити напам'ять твір (15 речень)«Meine Lieblingsstadt» (допомога тут). 
Фото надіслати у приват.

 Легкого виконання завдання.

Успіхів

_________________________________________________________________


Завдання на 19.03.20
Тема : Die größten Städte der Ukraine
Опрацювати ст. 171-173, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити її, виконати  ст. 174 впр. 2 (письмово)
Виконати тест (самоперевірка)Test 
Die größten Städte der Ukraine
(Мені надіслати скрин сторінки тест пройдено з кількістю балів)
На допомогу учневі:
das Gebietszentrum -en, - обласний центр
die Gesamtbevölkerung -en - загальна кількість населення
bei|tragen (trug bei, hat beigetragen) zu (Dat.), - сприяти 
einmalig, - унікальний
einzigartig, - унікальний
die Herkunft -¨-e, - походження
die Kernkraft -¨-e, атомна енергетика
die Schlacht -en, - битва
pflegen (pflegte, hat gepflegt), - доглядати,підтримувати
die Werft -en, - верф
das Töpfereimuseum …museen - музей гончарство
Письмові роботи сфотографувати та надіслати у приват.

Легкого виконання завдання.
Якщо ви виконали всі завдання, сміло можете відпочивати(так як у вас канікули) Успіхів
___________________________________
Завдання на 17.03.20


Опрацювати ст. 165-170, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити її, виконати письмово ст. 166 впр. 3 (записати назви, списати інформацію про одне з гарних цілей подорожі по Україні та вивчити напам'ять), ст. 170 впр. 5(доповнити діалог), 6 (описати одне з визначних місць України).
Виконати тест (самоперевірка) Test Interessante Reiseziele in der Ukraine (Мені надіслати скрин сторінки тест пройдено з кількістю балів)
На допомогу учневі:
blühen (blühte, hat geblüht), - квітнути
die Blüte -n, - цвіт
die Gegend -en, - місцевість
transkarpatisch, - транскарпатський
der Bergfluss -¨-e, - гірська річка
der Bergsee -n - гірське озеро
bestatten (bestattete, hat bestattet), - закопувати
das Kosakentum (nur Sg.), - козацтво
der Stummfilm -e, - німий фільм
das Wasserkraftwerk -e,- гідроелектростанція
prächtig, - величний
unvergesslich  - незабутній

Письмові роботи сфотографувати та надіслати у приват.
Легкого виконання завдання.


Успіхів
_________________________________

Завдання на 12.03.20

Опрацювати ст. 161-164, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити її, виконати письмово ст. 162 впр. 5, ст. 163 впр. 2, ст. 164 впр. 4,5. 
Переглянути презентацію Die Ukraine
Виконати тест 9 клас Test die Ukraine
На допомогу учневі:
fühlen (fühlte, hat gefühlt), - почуватися
geborgen, - родитися
der Mitbürger -, -громадянин
riechen (roch, hat gerochen), - пахнути
wohl, - добре
in erster Linie - в першу чергу
die Fläche -n, - площа
der Einwohner -, - житель
das Gebiet -e - область
gebirgig, - гірський
gemäßigt, - помірний
zugleich, одночасно
tagen (tagte, hat getagt) - засідати

Письмові роботи сфотографувати та надіслати у приват.
Легкого виконання завдання.

Успіхів

Немає коментарів:

Дописати коментар