(Звертайте увагу на дату уроку)
ОГОЛОШЕННЯ
Цікаві сайти для дітей 1. http://letshavefunwithenglish.com/
2. https://learning.ua/english
Тест Food
Тест Hobbby
Вітаю із закінченням навчального року! Дякую за співпрацю!
Завдання на середа 27.05.2020
Дошка 2-А Дошка 2-В
______________________________________
Завдання на понеділок 25.05.2020
Дошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________
Завдання на п'ятницю 22.05.2020
Дошка 2-А Дошка 2-В
_______________________________________
Завдання на середу 20.05.2020
Дошка 2-А Дошка 2-В
______________________________
Завдання на понеділок 18.05.2020
Дошка 2-А Дошка 2-В
___________________________________
Завдання на п'ятницю 15.05.2020
Дошка 2-А Дошка 2-В
__________________________________
Завдання на середу 13.05.2020
Тема: How Long Is Its Tail? Наскільки довгий його хвіст?
Повторюємо слова до уроку:
How big is/are its …? - наскільки великий
How small is/are its …? - наскільки маленький
How long is/are its …? - наскільки довгий
How short is/are its ... ? - наскільки короткий
head - голова
ears - вуха
legs - ноги
eyes - очі
tail - хвіст
mouth - рот
Підручник ст.129 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й розіграйте.
Підручник ст.129 впр. 2. Look, read, match and answer. Подивись, прочитай, з’єднай і дай відповідь.
Підручник ст.130 впр. 3. Listen and point. Прослухай аудіозапис і покажи.
Підручник ст.130 впр. 4. Find the words, ask and answer. Знайди слова, запитай і дай відповідь.
Виконати у друкованому зошиті ст. 90
Записати відеофайл або аудіофайл з виконанням впр. 4 на ст. 130 або впр. 3 ст. 90 друкованого зошита.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________
Завдання на п'ятницю 08.05.2020
Тема: Seasons. Пори року.
Повторити слова до 4 пір року (перегляньте попередні уроки).
Виконати перевірочну роботу Seasons
Надіслати скрін виконаної роботи
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
_______________________________________
Завдання на середу 06.05.2020
Тема: What pet have you got? Яка домашня тваринка у тебе є?
Переглянь відео
Підручник ст.127 впр.2. Listen, point and say. Прослухай аудіозапис , покажи й скажи.
Переглянь відеосупровід
Підручник ст.128 впр.3. Make up words and say. Склади слова й опиши домашніх улюбленців.
Підручник ст.128 впр. 4 Read and point. Прочитай і покажи.
Виконати у друкованому зошиті ст. 89
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом ст.128 впр. 4
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
_______________________________________
Завдання на понеділок 04.05.2020
Тема: Bright autumn. Яскрава осінь.
Переглянь відео
Підручник ст.125 впр.2. Make up words and read. Склади слова й прочитай.
Підручник ст.125 впр.3. Listen, point and say. Прослухай аудіозапис , покажи й скажи.
Переглянь відеосупровід
Підручник ст.126 впр. 4 Read and point. Прочитай і покажи.
Виконати у друкованому зошиті ст. 88
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом ст.126 впр. 4
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
_______________________________________
Завдання на середу 29.04.2020
Тема: Hot Summer. Спекотне літо.
Переглядаємо відео
Підручник ст.123 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й розіграйте.
Підручник ст.123 впр.2. Listen and point. Прослухай аудіозапис і покажи.
Переглянь відео(разом зі мною)
Вчимо слова до уроку:
It`s summer.- Літо.
hot - спекотно
here - тут
on the beach - на березі, на пляжі
What is she/he doing? - Що вона /він робить?
with shells - з ракушками
eat - їсти
sea - море
in the sea - у морі
a sandcastle - піщаний замок
under the umbrella - під парасолькою
drink - пити
water - вода
Підручник ст.124 впр. 3. Match, ask and answer. З’єднай, запитай і дай відповідь.
Підручник ст.124 впр. 4. Read and say Picture A or Picture B.
Виконати у друкованому зошиті ст. 87 (впр. 3 з перекладом)
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом будь-якої вправи цього уроку.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
Тема: Cool spring. Прохолодна весна
Підручник ст.121 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудиозапис, прочитайте й розіграйте.
Підручник ст.121 впр.2. Look, ask and answer. Подивись, запитай і дай відповідь.
Вчимо речення:
spring - весна
cool - прохолодно
warm - тепло
sunny - сонячно
She is riding a bike. - Вона катається на велосипеді.
They are flying a kite. - Вони запускають змія.
It is singing. - Вона (пташка) співає.
They are playing football. - Вони грають у футбол.
Підручник ст.122 впр. 3.Listen and say «Yes» or «No». Прослухай аудіозапис і скажи, так чи ні.
Відкриваємо підручник, вмикаємо відеосупровід і працюємо разом зі мною
Підручник ст.122 впр. 4.Read, look and match. Прочитай, подивись і з’єднай.
Виконати письмово впр. 4 (b) ст. 122
Виконати у друкованому зошиті ст. 86
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом ст 122 впр. 4
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________ Завдання на п'ятницю 24.04.2020
Тема: Happy winter. Щасливої зими.
Підручник ст.119 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудиозапис, прочитайте й розіграйте.
Підручник ст.119 впр.2. Listen and point. Прослухай aудіозапис і покажи.
Вчимо речення:
winter- зима
It’s cold. - Холодно.
It’s snowy. - Іде сніг. Сніжить.
I'm sledging! - Я катаюся на санчатах.
They are making a snowman. - Вони роблять сніговика.
They are throwing snowballs. - Вони грають у сніжки.
Відкриваємо підручник, вмикаємо відеосупровід і працюємо разом зі мною
Підручник ст.120 впр. 3. Look, guessе and say. Подивись, здогадайся і скажи.
Підручник ст.120 впр. 4. Read, look and point. Прочитай, подивись і покажи на малюнку дітей.
Виконай письмово у друкованому зошиті ст. 85
Записати відео з читанням ст 120 впр. 4 (хто ризикне)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
___________________________________
Завдання на середу 22.04.2020
Тема: Where is my cap? Де моя кепка?
Переглянь відео, повторюючи слова
Написати ст. 114 впр. 3 або 4
Записати відео ст. 114 впр. 3 або 4(читання з перекладом)
Впорались? Відпочиньте
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
______________________________________ Завдання на п'ятницю 17.04.2020
Тема: Are you wearing jeans? Ти у джинсах?
Перегляньте відео (по бажанню)
Напиши у зошит ст.112 впр. 3 ( 2 малюнки на вибір ( питання та відповідь з перекладом))
Записати відео ст. 112 впр. 3
Перевірте свої знання, виконавши інтерактивну вправу I am wearing a hat.
Справились? Відпочиньте
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
Тема: Are you wearing jeans? Ти у джинсах.
Перегляньте відео(по бажанню)
Спиши у зошит ст.111 впр. 2 ( 2 малюнки на вибір ( питання та відповідь з перекладом))
Записати відео з читанням будь-якої вправи на вибір з даного уроку.
Справилися? Відпочиньте
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________
Завдання на понеділок 13.04.2020
Тема: I am wearing a cap. Я у кепці.
Переглянь відео (за бажанням)
Спиши у зошит ст.109 впр. 1 (малюнок 2 з перекладом)
Справилися? Відпочиньте
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
Тема: I like a yellow sweater. Мені подобається жовтий светр.
Переглянь відео (за бажанням)
Виконай письмово у друкованому зошиті ст. 76
Спиши у зошит ст.108 впр. 4 (2 речення з перекладом(на бажання більше))
Перевір свої знання! Я надіюсь тобі буде цікаво!
Виконай тест I like a yellow sweater
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h(2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
_____________________________________
Виконуємо завдання на середа 08.04.2020
Тема: Take off the hat. Зніми цей капелюх.
Перегляньмо відео
Виконуємо завдання на понеділок 06.04.2020
Тема: She is tired. (Вона втомлена)
Пропоную переглянути трансляцію уроку у записі на платформі Віртуальна школа Ранок. Запис починаємо дивитися з 2 години запису
Виконай письмово у друкованому зошиті ст. 74
Спиши у зошит ст.103 впр. 4 (3 речення з перекладом)
Перевір свої знання! Я надіюсь тобі буде цікаво!
Виконати перевірочну роботу тестта тест
Виконуємо завдання на п'ятницю 03.04.2020
Тема: My father is clever. (Мій батько розумний.)
Пропоную переглянути трансляцію уроку у записі на платформі Віртуальна школа Ранок. Запис починаємо дивитися з 2 год 26 хв
Перегляньмо відео, повторюй слова та заучуй їх.
Вчимо слова:
tall - високий
slim - стрункий
beautiful - гарний
strong - сильний
clever - розумний
too - також
short - низький
fat - жирний, повний
young - молодий
funny - смішний
angry - злий, розлючений
old - старий
tail - хвіст
wing - крило
sportsman - спортсмен
trousers - брюки, штани
scared - наляканий
I move... - Я рухаю ...
Прочитай ст. 103 впр. 4(а). Допоможе тобі запис.
Ти молодець, час відпочити. Переглянь відео та повтори.
Виконай письмово у друкованому зошиті ст. 73
Спиши у зошит ст.103 впр. 4(a) або (b) Вчимо напам'ять розповідь про себе (по зразку ст 72 друк. зошит)
Перевір свої знання!Я надіюсь тобі буде цікаво! Виконай тест1 та тест 2
Надіслати фото у приват або бажано прикріпити на
________________________________
Виконуємо завдання на середу 01.04.2020
Тема: My face (Моє обличчя)
Вітаю із закінченням навчального року! Дякую за співпрацю!
Завдання на середа 27.05.2020
Тема: Повторення
Ознайомтеся ретельно з інструкцією по виконанню даного тесту.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ та прикріпити наДошка 2-А Дошка 2-В
______________________________________
Завдання на понеділок 25.05.2020
Тема: Listening. Аудіювання
Ознайомтеся ретельно з інструкцією по виконанню даного тесту.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ та прикріпити наДошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________
Завдання на п'ятницю 22.05.2020
Тема: Speaking. Говоріння
Вивчити розповідь про улюблену тваринку та надіслати
Виконати інтерактивну вправу
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ та прикріпити наДошка 2-А Дошка 2-В
_______________________________________
Завдання на середу 20.05.2020
Тема:Do zebras like fruit? Чи люблять зебри фрукти?
Перегляньте відео
Пригадаймо тваринок та фрукти
Виконайте роботу у зошиті WRITING (зателефонуйте, завдання надішлю на Viber)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити наДошка 2-А Дошка 2-В
______________________________
Завдання на понеділок 18.05.2020
Тема:In the zoo. У зоопарку.
Перегляньте відео (Випишіть собі слова)
Списати у зошит ст. 133 впр. 2.(про одну тваринку з перекладом)
Надіслати відео із впр. 2 ст. 133 (з перекладом)
Виконайте тест Reading
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити наДошка 2-А Дошка 2-В
___________________________________
Завдання на п'ятницю 15.05.2020
Тема:Let’s Go to the Farm! Їдьмо на ферму!
Перегляньте відео (Випишіть собі слова)
Списати у зошит ст. 131 впр. 2.(з перекладом)
Надіслати відео із впр. 4 ст. 132 (назвати, що ви бачите на малюнку)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на__________________________________
Завдання на середу 13.05.2020
Тема: How Long Is Its Tail? Наскільки довгий його хвіст?
Повторюємо слова до уроку:
How big is/are its …? - наскільки великий
How small is/are its …? - наскільки маленький
How long is/are its …? - наскільки довгий
How short is/are its ... ? - наскільки короткий
head - голова
ears - вуха
legs - ноги
eyes - очі
tail - хвіст
mouth - рот
Підручник ст.129 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й розіграйте.
Підручник ст.129 впр. 2. Look, read, match and answer. Подивись, прочитай, з’єднай і дай відповідь.
Підручник ст.130 впр. 3. Listen and point. Прослухай аудіозапис і покажи.
Підручник ст.130 впр. 4. Find the words, ask and answer. Знайди слова, запитай і дай відповідь.
Виконати у друкованому зошиті ст. 90
Записати відеофайл або аудіофайл з виконанням впр. 4 на ст. 130 або впр. 3 ст. 90 друкованого зошита.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________
Завдання на п'ятницю 08.05.2020
Тема: Seasons. Пори року.
Повторити слова до 4 пір року (перегляньте попередні уроки).
Виконати перевірочну роботу Seasons
Надіслати скрін виконаної роботи
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
_______________________________________
Завдання на середу 06.05.2020
Тема: What pet have you got? Яка домашня тваринка у тебе є?
Переглянь відео
Вчимо слова до уроку:
pet - домашня тваринка
tail - хвіст
turtle - черепаха
hamster - хом'як
goldfish - золота рибка
iguana- ящірка
rabbit - кролик
cat - кіт
bird - пташка
puppy - цуценя
kitten - кошеня
parrot - папуга
Підручник ст.127 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й розіграйте.Підручник ст.127 впр.2. Listen, point and say. Прослухай аудіозапис , покажи й скажи.
Переглянь відеосупровід
Підручник ст.128 впр.3. Make up words and say. Склади слова й опиши домашніх улюбленців.
Підручник ст.128 впр. 4 Read and point. Прочитай і покажи.
Виконати у друкованому зошиті ст. 89
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом ст.128 впр. 4
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
_______________________________________
Завдання на понеділок 04.05.2020
Тема: Bright autumn. Яскрава осінь.
Переглянь відео
Вчимо слова до уроку:
autumn - осінь
windy - вітряний
rainy - дощовий
season - пора року
What season do you like? - Яку пору року ти любиш?
I like ...- Я люблю(Мені подобається) ...
Підручник ст.125 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й розіграйте.Підручник ст.125 впр.2. Make up words and read. Склади слова й прочитай.
Підручник ст.125 впр.3. Listen, point and say. Прослухай аудіозапис , покажи й скажи.
Переглянь відеосупровід
Виконати у друкованому зошиті ст. 88
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом ст.126 впр. 4
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
_______________________________________
Завдання на середу 29.04.2020
Тема: Hot Summer. Спекотне літо.
Переглядаємо відео
Підручник ст.123 впр.2. Listen and point. Прослухай аудіозапис і покажи.
Переглянь відео(разом зі мною)
It`s summer.- Літо.
hot - спекотно
here - тут
on the beach - на березі, на пляжі
What is she/he doing? - Що вона /він робить?
with shells - з ракушками
eat - їсти
sea - море
in the sea - у морі
a sandcastle - піщаний замок
under the umbrella - під парасолькою
drink - пити
water - вода
Підручник ст.124 впр. 3. Match, ask and answer. З’єднай, запитай і дай відповідь.
Підручник ст.124 впр. 4. Read and say Picture A or Picture B.
Виконати у друкованому зошиті ст. 87 (впр. 3 з перекладом)
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом будь-якої вправи цього уроку.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
___________________________________
Завдання на понеділок 27.04.2020Тема: Cool spring. Прохолодна весна
Підручник ст.121 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудиозапис, прочитайте й розіграйте.
Підручник ст.121 впр.2. Look, ask and answer. Подивись, запитай і дай відповідь.
Вчимо речення:
spring - весна
cool - прохолодно
warm - тепло
sunny - сонячно
She is riding a bike. - Вона катається на велосипеді.
They are flying a kite. - Вони запускають змія.
It is singing. - Вона (пташка) співає.
They are playing football. - Вони грають у футбол.
Підручник ст.122 впр. 3.Listen and say «Yes» or «No». Прослухай аудіозапис і скажи, так чи ні.
Відкриваємо підручник, вмикаємо відеосупровід і працюємо разом зі мною
Підручник ст.122 впр. 4.Read, look and match. Прочитай, подивись і з’єднай.
Виконати письмово впр. 4 (b) ст. 122
Виконати у друкованому зошиті ст. 86
Записати відеофайл або аудіофайл з читанням і перекладом ст 122 впр. 4
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________ Завдання на п'ятницю 24.04.2020
Тема: Happy winter. Щасливої зими.
Підручник ст.119 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудиозапис, прочитайте й розіграйте.
Підручник ст.119 впр.2. Listen and point. Прослухай aудіозапис і покажи.
Вчимо речення:
winter- зима
It’s cold. - Холодно.
It’s snowy. - Іде сніг. Сніжить.
I'm sledging! - Я катаюся на санчатах.
They are making a snowman. - Вони роблять сніговика.
They are throwing snowballs. - Вони грають у сніжки.
Відкриваємо підручник, вмикаємо відеосупровід і працюємо разом зі мною
Підручник ст.120 впр. 3. Look, guessе and say. Подивись, здогадайся і скажи.
Підручник ст.120 впр. 4. Read, look and point. Прочитай, подивись і покажи на малюнку дітей.
Виконай письмово у друкованому зошиті ст. 85
Записати відео з читанням ст 120 впр. 4 (хто ризикне)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
___________________________________
Завдання на середу 22.04.2020
Тема: Where is my cap? Де моя кепка?
Переглянь відео, повторюючи слова
Повторити всі слова до теми "Це я".
Вивчити нові слова з даної вправи:
where - де
on the bed - на ліжку
under the chair - під стільцем
in the box - у коробці
on your head - на твоїй голові
socks - шкарпетки
Перегляньте відео та разом зі мною зробіть наступне: ст. 113 впр. 2, ст. 114 впр. 4, 5 (прочитай, переклади, покажи)
Записати відео ст. 114 впр. 3 або 4(читання з перекладом)
Впорались? Відпочиньте
Дошка 2-А Дошка 2-В
______________________________________ Завдання на п'ятницю 17.04.2020
Тема: Are you wearing jeans? Ти у джинсах?
Перегляньте відео (по бажанню)
Підручник ст.112 впр.3. Look, ask and answer. Подивись, запитай і дай відповідь. Зробимо це разом, переглянувши відео, а потім самостійно.
Напиши у зошит ст.112 впр. 3 ( 2 малюнки на вибір ( питання та відповідь з перекладом))
Записати відео ст. 112 впр. 3
Перевірте свої знання, виконавши інтерактивну вправу I am wearing a hat.
Справились? Відпочиньте
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________
Завдання на середу 15.04.2020Тема: Are you wearing jeans? Ти у джинсах.
Перегляньте відео(по бажанню)
Завданням уроку вивчити питання типу "Are you wearing a dress?" та відповіді стверджувальну "Yes, I am." та заперечну "No, I am not."
Підручник ст. 111 впр.1.Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте та перекладіть.
Підручник ст. 111 впр.2. Read, look and choose. Прочитай, подивись і обери.
Виконай письмово у друкованому зошиті ст. 78 Спиши у зошит ст.111 впр. 2 ( 2 малюнки на вибір ( питання та відповідь з перекладом))
Записати відео з читанням будь-якої вправи на вибір з даного уроку.
Дошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________
Завдання на понеділок 13.04.2020
Тема: I am wearing a cap. Я у кепці.
Переглянь відео (за бажанням)
Вчимо слова з уроку:
cap - кепка
tracksuit - спортивний костюм
dress - сукня
I am wearing... . - Я у ... .
They are wearing - Вони у ... .
Перегляньте відеоінструкцію
Підручник ст. 109 впр.1. Listen, read and act out. Прослухайте аудіозапис, прочитайте й перекладіть.
Підручник ст. 109 впр. 2. Read and point. Прочитай і покажи.
Підручник ст. 110 впр. 4. Look and say. Подивись і скажи.
Виконай письмово у друкованому зошиті ст. 77 Спиши у зошит ст.109 впр. 1 (малюнок 2 з перекладом)
Справилися? Відпочиньте
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі classroom.google.com/ (2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
______________________________
Завдання на п'ятницю 10.04.2020Тема: I like a yellow sweater. Мені подобається жовтий светр.
Переглянь відео (за бажанням)
Вчимо слова з уроку:
shorts - шорти
shirt - сорочка
sweater - светр
Підручник ст. 108 впр. 2. Look and say. Подивись і скажи.
I like ...
I don`t like ...
Ст. 108 впр.4. Let’s read. Почитаймо. У допомогу відеосупровід
Спиши у зошит ст.108 впр. 4 (2 речення з перекладом(на бажання більше))
Перевір свої знання! Я надіюсь тобі буде цікаво!
Виконай тест I like a yellow sweater
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h(2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
_____________________________________
Виконуємо завдання на середа 08.04.2020
Тема: Take off the hat. Зніми цей капелюх.
Перегляньмо відео
Вчимо слова з уроку:
put on - одягати
take off - знімати
clothes - одяг
T-shirt - футболка
shoes - взуття
skirt - спідниця
trousers - штани, брюки
jacket - піджак, куртка
hat - капелюх, шапка
Ст. 106 впр. 2 .Look, match and say. Подивись, з’єднай і скажи.
Ст. 107 впр.4. Let’s read. Почитаймо. Відеодопомога
Виконай письмово у друкованому зошиті ст. 75
Спиши у зошит ст.106 впр. 1 (малюнок 1 з перекладом)
Перевір свої знання! Я надіюсь тобі буде цікаво!
Виконай тест Take off the hat
Завдання надіслати на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h(2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
___________________________________Спиши у зошит ст.106 впр. 1 (малюнок 1 з перекладом)
Перевір свої знання! Я надіюсь тобі буде цікаво!
Виконай тест Take off the hat
Завдання надіслати на дистанційній платформі https://classroom.google.com/h(2-А код-cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
Виконуємо завдання на понеділок 06.04.2020
Тема: She is tired. (Вона втомлена)
Пропоную переглянути трансляцію уроку у записі на платформі Віртуальна школа Ранок. Запис починаємо дивитися з 2 години запису
Перегляньмо відео та повторимо слова
Вчимо слова (нові з уроку):
surprised - здивований
sad - сумний
scared - наляканий
bored - нудний
tired - стомлений
happy - щасливий
angry - злий, розлючений
I am ... - я ...
I am not ... - я не...
You are ... - ти/ви ...
You aren`t ... - ти/ви не...
He/she is .... - він/вона ...
He/She isn`t ... - він /вона не ...
We are ... - ми ...
We aren`t ... - ми не....
They are ... - вони ....
They aren`t ... - вони не ...
Питання в англійській мові: На перше місце виноситься дієслово. Напр.:
He is happy. - Він щасливий. Is he happy? - Він щасливий?
Відкрий підручник на ст. 104 впр.1
Ст. 103 впр. 4 Let’s read. Прочитай та переклади. Відео у допомогу
Відпочинь
Спиши у зошит ст.103 впр. 4 (3 речення з перекладом)
Перевір свої знання! Я надіюсь тобі буде цікаво!
Виконати перевірочну роботу тестта тест
Чекаю виконаних завдань на (2-А код- cmjrqcl та 2-В код - vdmbgxe) та прикріпити на
Дошка 2-А Дошка 2-В
____________________________________Дошка 2-А Дошка 2-В
Виконуємо завдання на п'ятницю 03.04.2020
Тема: My father is clever. (Мій батько розумний.)
Пропоную переглянути трансляцію уроку у записі на платформі Віртуальна школа Ранок. Запис починаємо дивитися з 2 год 26 хв
Перегляньмо відео, повторюй слова та заучуй їх.
tall - високий
slim - стрункий
beautiful - гарний
strong - сильний
clever - розумний
too - також
short - низький
fat - жирний, повний
young - молодий
funny - смішний
angry - злий, розлючений
old - старий
tail - хвіст
wing - крило
sportsman - спортсмен
trousers - брюки, штани
scared - наляканий
I move... - Я рухаю ...
Відкрий підручник на ст. 102 впр.1 Прослухай запис, повтори, прочитай та переклади на українську.
Ст. 102 впр. 2. Прослухай запис, покажи і скажи.
Подивись і скажи ст. 103 впр 3(за зразком, вживаючи вивчені слова). Допомога батькам тутСт. 102 впр. 2. Прослухай запис, покажи і скажи.
Прочитай ст. 103 впр. 4(а). Допоможе тобі запис.
Ти молодець, час відпочити. Переглянь відео та повтори.
Спиши у зошит ст.103 впр. 4(a) або (b) Вчимо напам'ять розповідь про себе (по зразку ст 72 друк. зошит)
Перевір свої знання!Я надіюсь тобі буде цікаво! Виконай тест1 та тест 2
Надіслати фото у приват або бажано прикріпити на
________________________________
Тема: My face (Моє обличчя)
Пропоную переглянути трансляцію уроку у записі на платформі Віртуальна школа Ранок. Запис починаємо дивитися з 2 год 30 хв
Спочатку перегляньмо відео, повторюй слова
Ст. 100 впр. 2. Прослухай запис, покажи і скажи.
Подивись і скажи ст. 101 впр 3(за зразком).
Прочитай ст. 101 впр. 4(а). Допоможе тобі запис.
Допомога батькам тут
Виконай письмово у друкованому зошиті ст. 72
Спиши у зошит ст.101 впр. 4(b)
Перевір свої знання! Виконай тест1 та тест 2
Надіслати фото у приват 0669813807 або бажано на
__________________________________
Повтори кольори, виконавши інтерактивну вправу
На допомогу:
long - довгий
blonde - білявий
hair - волосся
eye(s) - око
small - маленький
nose - ніс
big - великий
mouth - рот
ear(s) - вухо
short - короткий
Відкрий підручник на ст. 100 впр.1 Прослухай запис, повтори, прочитай та переклади на українську.Ст. 100 впр. 2. Прослухай запис, покажи і скажи.
Подивись і скажи ст. 101 впр 3(за зразком).
Прочитай ст. 101 впр. 4(а). Допоможе тобі запис.
Ти добре попрацював, час відпочити. Переглянь відео, повторюючи рухи та слова за хлопчиком.
Спиши у зошит ст.101 впр. 4(b)
Перевір свої знання! Виконай тест1 та тест 2
Надіслати фото у приват 0669813807 або бажано на
_________________________
Виконуємо завдання на понеділок 30.03.2020
Ми розпочинаємо вивчати нову тему This is me (Це є я)
Тема : These are my arms (Це є мої руки)
Спочатку вчимо слова: переглядаємо відео
This - це
head - голова
body - тіло
These - це
arm (arms) - рука(руки)
hand (hands) - рука (руки)
finger (fingers) - палець (пальці)
leg (legs) - нога (ноги)
foot (feet) - стопа (стопи)
toe (toes) - палець на нозі (пальці)
Who - хто
This is me! - Це є я!
Спочатку вчимо слова: переглядаємо відео
This - це
head - голова
body - тіло
These - це
arm (arms) - рука(руки)
hand (hands) - рука (руки)
finger (fingers) - палець (пальці)
leg (legs) - нога (ноги)
foot (feet) - стопа (стопи)
toe (toes) - палець на нозі (пальці)
Who - хто
This is me! - Це є я!
Підручник ст. 98 впр. 1. На допомогу прослухайте аудіозапис (Прочитайте вправу декілька разів та перекладіть) Тут допомога батькам
Прослухай і покажи. ст 98 впр. 2 аудіозапис
Прочитай ст 99. впр. 4(а) (намагайтеся перекладати)
Прочитай та обери. ст.99 впр. 49 (b)
Назвіть (Що ви маєте? What have you got?)
I have got .....
He has got ....
She has got ....
Переглянь відео та відпочинь
Виконати письмово у друкованому зошиті ст. 71 та надіслати фото у приват 0669813807 або бажано на
Дошка 2-А Дошка 2-В
Будемо разом слідкувати за нашими успіхами!
_____________________________________Прослухай і покажи. ст 98 впр. 2 аудіозапис
Прочитай ст 99. впр. 4(а) (намагайтеся перекладати)
Прочитай та обери. ст.99 впр. 49 (b)
Назвіть (Що ви маєте? What have you got?)
I have got .....
He has got ....
She has got ....
Виконати письмово у друкованому зошиті ст. 71 та надіслати фото у приват 0669813807 або бажано на
Дошка 2-А Дошка 2-В
Будемо разом слідкувати за нашими успіхами!
Легкого виконання завдання.
Успіхів
Виконуємо завдання на 18.03.2020
2 клас test I have got a hobby
Виконуємо завдання на 20.03.20
2 клас test 2 hobby
цікаві завдання сім'я1
сім'я2
Успіхів
______________________________________
______________________________________
Виконуємо завдання на 20.03.20
2 клас test 2 hobby
цікаві завдання сім'я1
сім'я2
Успіхів
Немає коментарів:
Дописати коментар