5 клас


Дистанційне навчання 5 клас
(Звертайте увагу на дату уроку)
Вітаю із закінченням навчального року! 
Дякую за співпрацю!
Веселих літніх канікул!


_______________________
Завдання на вівторок  26.05.2020
Надсилаємо борги
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/

Успіху
_________________________
Завдання на п'ятницю  22.05.2020
Підготувати усні теми.
   КОНТРОЛЬ ГОВОРІННЯ     SPRECHEN
Надіслати відео
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
Успіху
___________________________________________
Завдання на четвер  21.05.20
Тема: SchreibenКонтроль письма
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ ПИСЬМА SCHREIBEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
________________
_________________________________
Завдання на понеділок  18.05.20
Тема: Повторення. Підготовка до контрольної роботи.
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. 
Переглянути відеопідготовка
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
_________________________________________________________
Завдання на п'ятницю  15.05.20
Тема: Hörverstehen. Контроль аудіювання
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ АУДІЮВАННЯ  HÖRVERSTEHEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
__________________________
Завдання на четвер  14.05.20
Тема: Leseverstehen. Контроль читання
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. Виконати КОНТРОЛЬ ЧИТАННЯ LESEVERSTEHEN
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/
_______________________________
Завдання на п'ятниця 08.05.20
Тема: Welche Jahreszeit magst du? Яку пору року ти любиш?
Повторити слова вивчені слова та граматику. Готуємося до семестрового контролю.
Переглянь відеосупровід


Виконай впр. 5 (списати та перекласти текст про весну) ст. 201-202. 
Надішли відео впр. 5 (читання з перекладом про весну) ст. 201.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3
Успіхів
_________________________________
Завдання на четвер 07.05.20
Тема: Welche Jahreszeit magst du? Яку пору року ти любиш?
Повторити слова:
blühen (hat geblüht), - квітнути
 duften (hat geduftet), - пахнути
 pflücken (hat gepflückt), - зривати
 bedeckt sein, - бути вкритим
 der Hügel -, - пагорб
 das Schneeglöckchen -, - сніжинка
 die Pfütze -n, - калюжа
 frisch - свіжий
Переглянь відеосупровід
Виконай впр. 5 (списати та перекласти текст про осінь) ст. 201-202. 
Надішли відео впр. 5 (читання з перекладом про осінь) ст. 201.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3
Успіхів
__________________________________
Завдання на понеділок 04.05.20
Тема: Welche Jahreszeit magst du? Яку пору року ти любиш?
Проспівай пісеньку

Опрацюйте слова зі ст. 200-202. Спишіть у словник та вивчіть їх. На допомогу учневі:
blühen (hat geblüht), - квітнути
 duften (hat geduftet), - пахнути
 pflücken (hat gepflückt), - зривати
 bedeckt sein, - бути вкритим
 der Hügel -, - пагорб
 das Schneeglöckchen -, - сніжинка
 die Pfütze -n, - калюжа
 frisch - свіжий
Переглянь відеосупровід

Виконай впр. 2, 4, 5 (списати та перекласти про Карін ) ст. 200-201. 
Надішли відео впр. 5 (читання з перекладом про Карін) ст. 201.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
____________________________
Завдання на четвер 30.04.20
Тема: Wie wird das Wetter? Яка буде погода?
Проспівай пісеньку

Опрацюйте слова зі ст. 199-199. Спишіть у словник та вивчіть їх. На допомогу учневі:
heiter, - ясний
 die Kälte, - холод
 die Wärme, - тепло
 der Schneefall -¨-e, - снігопад
der Niederschlag -¨-e, - опади
 das Gewitter -, - непогода
 der Wetterbericht -e, - прогноз погоди 
 sinken (ist gesunken), - опускатися (про температуру)
 steigen (ist gestiegen) - підніматися (про температуру)
Переглянь і прочитай зі мною
Виконай впр. 1 та 2 ст. 198. 
Надішли відео впр. 3(читання з перекладом) ст. 199.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
_________________________________
Завдання на понеділок 27.04.20
Тема: Das Wetter war schrecklich. Погода була жахливою.
Проспівай пісеньку

Опрацюйте слова зі ст. 195-197. Спишіть у словник та вивчіть їх. На допомогу учневі:
düster, - похмурий, хмарний
 trübe, - похмурий, хмарний
wolkig, - хмарний
 der Regenbogen -¨-/-, - веселка
 der Regenschirm -e, - парасолька
der Grad -/-e - градус
Переглянь відеопояснення та виконай впр. 2 ст.195. Зразок
Виконати тест Jeden Tag wird wärmer.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
___________________________________
Завдання на п'ятницю 24.04.20
Тема: Jeden Tag wird wärmer. Щодня теплішає.
Проспівайте пісеньку

 Опрацюйте слова зі ст. 193-195. Спишіть у словник та вивчіть їх. На допомогу учневі:
kühl, - прохолодно
 heiß, - гаряче
 so wie, - так як
 als - ніж
düster, - похмурий, хмарний
 trübe, - похмурий, хмарний
wolkig, - хмарний
 der Regenbogen -¨-/-, - веселка
 der Regenschirm -e, - парасолька
der Grad -/-e - градус
Сьогодні згадаємо утворення 3 ступенів порівняння прикметників та навчимося застосовувати порівняльні речення з "ніж" і "так...як" (Vergleichsätze mit «als» und «wie»)
Переглянь відеопояснення 1 та напиши впр. 1 на ст. 193.
                                           
Переглянь відеопояснення 2 та виконай впр. 4 на ст. 194.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
__________________________________
Завдання на четвер 23.04.20
Тема: Die Natur. Wie ist das Wetter? Природа. Яка погода?
Проспівайте пісеньку

 Опрацюйте слова зі ст. 188-192. Спишіть у словник та вивчіть їх. На допомогу учневі:
in der Nähe von (Dat.), - поблизу від...
 der Hirsch -e, - олень
 das Reh -e, - косуля
 das Eichhörnchen -, - білка
 das Murmeltier -e - сурок
blitzen (hat geblitzt), - блискати
 donnern (hat gedonnert), - гриміти
 tauen (hat getaut), - танути
 der Frost -¨-e, - мороз
 der Nebel -, туман
sonnig, - сонячний
neblig, - туманний
frostig, - морозний
windig - вітряний
Переглянь відео та напиши впр. 1 на ст. 188.
Переглянь відео та виконай впр. 2 на ст. 191.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
_____________________________
Завдання на п'ятницю 17.04.20
Тема: Wiederholung. Повторення.
Виконати тест-контрольну роботу Die Stadt
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
________________________________
Завдання на четвер 16.04.20
Тема:Meine Heimat. Моя Батьківщина.
Повторити лексичний та граматичний матеріал ст. 173-184.
Перегляньте останні 6 уроків. 
Доповнити речення письмово даними словами:
Die Großstadt, dass, Menschen, in der Westukraine, im Jahre 1794, melkt,  das Wasserkraftwerk
1. Odessa ist ........ am Schwarzen Meer.
2. Tschaplynka ist ...... gegründet.
3.  In Dresden leben über 520 000 .....
4. Christian sagt, ... seine Heimatstadt sehr schön ist. 
5. Die Oma .... Kühe.
6. Lwiw ist eine Großstadt und liegt ... .
7. Sehr groß  ist ... am Fluss Dnipro.
Скласти підрядне речення
8. Ich weiß. Tschaplynka ist schön.
9. Ich weiß. Im Dorf gibt es eine Schule.
10. Ich weiß nicht. Die Stadt liegt an einem Fluss.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
____________________________________
Завдання на понеділок 13.04.20
Тема: Meine kleine Heimat. Моя маленька Батьківщина.
Сьогодні ми опрацюємо інформацію про своє рідне селище Чаплинку. 
Переглянути презентацію або відео про Чаплинку.
Завдання: 1) виписати інформацію у зошит та продовжити речення;2) вивчити інформацію про Чаплинку напам'ять та надіслати у вигляді відеофайла.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
________________________________
Завдання на п'ятницю 10.04.20
Тема: Die  Großstädte der Ukraine. Великі міста України.
Опрацювати ст. 183 - 184.
Welche Städte gibt es in der Ukraine? (Які міста є в Україні?). Прочитати інформацію про міста України : Saporishshja (ст. 183 впр. 3). Виписати основну інформацію за наступними пунктами про Запоріжжя:
• Lage • Gebäude • Menschen • Sehenswürdigkeiten • Geschichte 
Утворити 3 підрядні речення (Ich weiß, dass .........)
Виконати тест Die  Großstädte der Ukraine.
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі  classroom.google.com   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
_______________________________
Завдання на четвер 09.04.20
Тема: Die  Großstädte der Ukraine. Великі міста України.
Опрацювати ст. 183 - 184.
Welche Städte gibt es in der Ukraine?(Які міста є в Україні?). Прочитати інформацію про міста України : Lwiw, Odessa,  (ст. 183 впр. 3). Виписати основну інформацію за наступними пунктами :
• Lage • Gebäude • Menschen • Sehenswürdigkeiten • Geschichte 
Відеоінструкція

На допомогу учневі:
die Großstadt -¨-e, - велике місто
 die Hafenstadt -¨-e, - портове місто
 das Industriezentrum ..ren, - промисловий центр
 der Kurort -e, - курорт
 das Gebäude -, - будівля
 die Insel -n, - острів
 die Kathedrale -n, - собор
 das Wasserkraftwerk -e - гідроелектростанція (ГЕС)
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3
Успіхів
_________________________________
Завдання на понеділок 06.04.20
Тема: Auf dem Lande.(У селі)
 Опрацювати ст. 181 - 182. Виписати слова у словник, вивчити їх. Виконати письмово ст. 182 впр. 3 (утворити речення, використовуючи підметом, такі слова : ich, meine Mutter, mein Vater, meine Oma, mein Opa, meine Großeltern)+ утворити 3 підрядних речень. Відеоінструкція 

На допомогу учневі:
das Beet -e, - грядка
das Getreide -, - зернові
 der Traktor -en - трактор
der Stall  -¨-e, - хлів, сарай
 pflücken (hat gepflückt), - збирати
 jäten (hat gejätet), -  полоти
 säen (hat gesät), - сіяти
 ernten (hat geerntet), - збирати урожай
 melken (hat gemolken) - доїти
Чекаю виконаних завдань на дистанційній платформі    https://classroom.google.com/h   для тих хто не зареєструвався код     jfnh5j3

Успіхів
_________________________________


Завдання на п'ятницю 03.04.20
Тема: Kleine Stadt - große Kultur.(Маленьке місто - велика культура)

Опрацювати ст. 178-180. Виписати слова у словник, вивчити їх.
Основне, ми сьогодні повинні вивчити, як утворюються підрядні речення додатку  та навчитися їх перекладати. Напр.: Я кажу, що місто гарне. - Ich sage, dass die Stadt schön ist. Схема підрядного речення 


Виконати ст. 180 впр. 5 (речення № 1, 2, 3, 4,7). Фотозвіт надсилайте у приват.
На допомогу учневі:
die Sehenswürdigkeit -en, - визначне місце
 die Stadtmitte -n, - центр міста
 das Rathaus -¨-er, - ратуша
 der Marktplatz -¨-e, - базарна площа
 das Mittelalter, - середньовіччя
 besichtigen (hat besichtigt), - оглядати
 sehenswert - визначний, вартий уваги

Успіхів
____________________________________


Завдання на четвер 02.04.20
Тема: Stadt oder Land? Місто чи село? In der Stadt. 
Опрацювати ст. 173-177. Виписати слова у словник, вивчити їх. Переглянути презентацію In der Stadt та презентацію про місто Dresden. Виконати письмово ст. 177 впр 4 (або останній слайд презентації) списати та перекласти у зошит. 
Виконати тест Dresden
Фотозвіт надсилайте у приват.
На допомогу учневі:
die Stadt - місто
die Heimat, - батьківщина
 das Hochhaus -¨-er, - багатоповерховий будинок
 der Betrieb -e, - підприємство
 pflanzen (hat gepflanzt) - саджати
das Puppentheater -, - ляльковий театр
 der Brunnen -, - фонтан
 die Kirche -n, - церква
 das Stadion ..dien,  - стадіон
das Geschäft -e, - магазин
 das Denkmal -¨-er, - пам'ятник
 die Oper -n, - опера
 der Palast -¨-e - палац
Фотозвіт надсилайте у приват.
Успіхів
___________________________________


Завдання на понеділок 30.03.20


Опрацювати ст. 171, відповіді записати у зошиті.
Виконати тест та перевірити себе натиснувши на посилання 1
Die Ukraine ist mein Heimatstadt  та

на посилання 2 Тест Kontrollarbeit
Фотозвіт надсилайте у приват.

Успіхів
__________________________________



Завдання на п'ятницю 20.03.20


Опрацювати ст. 167-168, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити, переглянути презентацію (натиснути)
Списати у зошит визначні місця Києва з підручника ст. 167 впр. 2 та вивчити їх напам'ять. 
На допомогу учневі:
die Kirche -n, - церква
 das Kloster -¨-, - монастир
das Höhlenkloster -¨-, - печерний монастир
die Kathedrale -n, - собор
der Bau -ten, - будівля, споруда
gründen (hat gegründet), - засновувати
die Stadtrundfahrt -e - екскурсія по місту
Фотозвіт чекаю у себе у приваті.
Успіхів
Якщо ви виконали всі завдання, сміло можете відпочивати(так як у вас канікули)
________________________________________
Завдання на четвер 19.03.20


Опрацювати ст. 165-166, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити, переглянути презентацію (натиснути)
Виконати письмово  у зошиті  ст. 166 впр. 3 (потрібно виправити речення).
Виконати тест 5 клас Test 2 Die Ukraine
На допомогу учневі:
die Heimat, - батьківщина
bestehen (hat bestanden), - складатися
sich befinden (hat sich befunden), - знаходитися
 grenzen (hat gegrenzt), - межувати
die Fläche -n, - площа
 der Einwohner -, - житель
das Gebiet -e, область
 die Halbinsel -n, - півострів
 das Gebirge -,  - гори
das Heimatland -¨-er, - батьківщина
rund - приблизно
Фотозвіт чекаю у себе у приваті.
Успіхів
______________________________________
Завдання на понеділок 16.03.20

Опрацювати ст. 162-164, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити, переглянути презентацію (натиснути)
Списати у зошит визначні місця Берліну з підручника ст. 163 впр. 3 та вивчити їх напам'ять. 
На допомогу учневі:
die Sehenswürdigkeit -en, - визначне місце
das Tor -e, - ворота
die Oper -n, - опера
das Denkmal -¨-er, - пам'ятник
der Turm -¨-e, - вежа
der Reichstag, - рейхстаг
 das Parlament -e - парламент
Фотозвіт чекаю у себе у приват.
Успіхів
___________________________________________________
Завдання на п'ятниця 13.03.20

Опрацювати ст. 160-161, виписати лексику у словник, перекласти, вивчити, виконати письмово ст. 161 впр. 4.
 На допомогу: 
die Staatsfahne -n -   прапор
 die Hauptstadt -¨-e - столиця
 die Bevölkerung -en - населення
die Mitte -n  - центр
die Größe -n - розмір
 die Lage -n - положення
das Nachbarland -¨-er  сусідня держава
Виконати тест 5 клас Test 1 Deutschland
Чекаю фото у приват. Легкого виконання завдання.
Успіхів

Немає коментарів:

Дописати коментар